جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
گوشي
گوشي

آذري جهرمي در شيراز:

گوشي هاي توقيف شده بايد وارد بازار شود

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در شيراز گفت: براي تعديل بهاي گوشي تلفن همراه بايد گوشي هاي توفيق شده وارد بازار مي شود تا قيمت به وضعيت رضايتبخش نزديک شود.

ادامه مطلب

گوشي

قابل توجه خريداران گوشي

فاکتور رسمي بگيريد تا بتوانيد شکايت کنيد

با اعلام وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات مبني بر جبران زيان افرادي که با گران‌فروشي مواجه شده‌اند، فروشندگان و خريداران از اين پس بايد نسبت به فاکتورهاي رسمي حساس باشند تا بتوانند با استناد به اين فاکتورها مشکلات مربوطه را پيگيري کنند.

ادامه مطلب

جهرمي

بازار گوشی موبایل تا 10 روز دیگر متعادل می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش بینی کرد که حداکثر تا 10 روز آینده، بازار گوشی تلفن همراه در کشور به حالت تعادل برسد.

ادامه مطلب

سيم کارت

علت گرانی بعضی سیم‌کارت‌ها+قیمت‌

یک فعال بازار سیم‌کارت و گوشی با اعلام آخرین قیمت‌های سیم‌کارت تلفن همراه در بازار، محدود بودن تعداد خطوط صفر در کدهای 1و 2 را عامل گرانی این سیم‌کارت‌ها معرفی کرد.

ادامه مطلب

موبايل

شاکيان به سازمان تعزيرات شکايت کنند

5 هزار گوشي رجيستر نشده غير فعال شد

مديرکل فناوري اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بيان اينکه 5 هزار گوشي موبايل رجيستر نشده از شبکه خارج و غيرفعال شده است، گفت: با سازمان تعزيرات هماهنگ شده تا سريعا به شکايت شاکيان رسيدگي شود.

ادامه مطلب

رجيستري موبايل

مدير ICT اتاق اصناف ايران:

واردکنندگان مجاز گوشي ظرفيت رفع نياز کشور را ندارند

مدير فناوري اطلاعات و ارتباطات اتاق اصناف ايران گفت: واردکنندگان مجاز گوشي ظرفيت وارد کردن اين محصول به اندازه نياز کشور را ندارند.

ادامه مطلب

گوشي کودک و نوجوان

افتتاح خط تولید گوشی و تبلت ویژه کودک و نوجوان، با حضور وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با سفر به استان خوزستان ، خط تولید گوشی و تبلت ویژه کودک و نوجوان انارستان را در منطقه خرمشهر، افتتاح کرد.

ادامه مطلب

گوشي

تکليف گوشي‌هايي که هنوز فعال نشده‌اند در رجيستري چيست؟

با آغاز طرح رجيستري اين سؤال بارها مطرح مي‌شود که تکليف گوشي‌هايي که فعال نشده چيست؟ بنابر اعلام کميته رجيستري، فعلاً تا زماني که مدل‌هاي منتخب براي آغاز اعمال محدوديت‌ها اعلام نشده‌اند تمامي گوشي‌هاي جديد مانند سابق فعال مي‌شوند.

ادامه مطلب

گوشي

چگونه از قاچاق بودن یا نبودن "گوشی‌" خود مطلع شویم؟

پس از اجرایی شدن طرح رجیستری تلفن همراه ابهاماتی درباره چگونگی تشخیص قاچاق بودن یا نبودن آنها به وجود آمد که نایب رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد: با ارسال کد 15 رقمی IMEI به سامانه پیامکی مشخص شده، می‌توان از این موضوع اطمینان حاصل کرد. البته گوشی‌های فعال شده تا 28 مهرماه امسال (حتی اگر به صورت قاچاق وارد شده باشند) مشکلی برای مصرف‌کننده‌ نخواهند داشت.

ادامه مطلب

گوشي اسپينر

گوشي «اسپينر» هم از راه رسيد

يکي از پديده هاي جالب يک سال اخير اسباب بازي هاي موسوم به اسپينر هستند که بسياري از مردم از آنها براي سرگرمي و تمدد اعصاب استفاده مي کنند.

ادامه مطلب