یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادهای داخلي

علی‌اصغر انصاری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات شد

با احکام جداگانه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی‌اصغر انصاری به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حفظ سمت به‌عنوان مجری و دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد

مهدی سالم مشاور فرهنگی و رسانه‌ای وزیر ارتباطات شد

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات «مهدی سالم» را به‌عنوان مشاور فرهنگی و رسانه‌ای خود منصوب کرد.

انتصاب مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح USO

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایرج روحی به عنوان مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری منصوب شد.

وزیر ارتباطات: پلیس باید به‌روز و مجهز به فناوری‌های نوین باشد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از یکپارچه نبودن ارائه خدمات الکترونیکی گفت: باید فضای انحصاری در ارائه داده‌های بین سازمانی را بشکنیم چراکه اساساً قدرت و قوت فناوری اطلاعات در این است که همه باهم خدمات یکپارچه را به مردم ارائه دهیم.

روایت رئیس کمیته بازار سرمایه مجلس از نصب ماینر در بورس تهران/ ۳ بیت کوین استخراج شد

رئیس کمیته بازار سرمایه مجلس درباره نصب ماینر در بورس تهران و مقصران آن توضیحاتی ارائه کرد.

تیترمهمترین خبرهای روزنامه های پنجشنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۰

دولت مردمی ، شبکه های اجتماعی را می پذیرد؟ - مدیرعامل بورس استعفا کرد - رئسی مخالف طرح ضداینترنت مجلس؟ - رونق تولید و ایجاد اشتغال اصلی ترین ماموریت دولت است. - مصائب دهه شصتی ها حتی در سالمندی - چنددرصد مردم به دولت رئیسی امیدوارند؟- پانزده راهکار برای مهار میارث تورمی دولت تدبیر و امید.

برپایی نمایشگاه «کودکان الکترونیکی»

نمایشگاه منتخب کتاب با موضوع «رایانه و فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات» تا پایان مهر در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان علاقه‌مندان است.

زارع‌پور: رگولاتوری در بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران حضور کارشناسی فعال داشته باشد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد؛ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مغز متفکر و چشم بیدار ارتباطات کشور و بازوی حاکمیت در حفظ حقوق مردم است.

تیترمهمترین خبرهای روزنامه های چهارشنبه ۷ مهر ماه ۱۴۰۰

مهارتورم اولویت دولت است - صداوسیما: در آگهی ها مرد نباید برای زن چایی بریزد - وزیر بهداشت: جشن پیروزی دربرابرکرونا را ۲ هفته دیگر برگزار می کنیم - تورم خط قرمز دولت است - درهای ایران به روی گردشگران خارجی باز می شود - ترکیه جنگ آب علیه ایران راه انداخت - ۷دلیل اصلی امتناع از دریافت وکسن - ۳پاسخ به ۳ فریبکاری ۳ دولت.

تیترمهمترین خبرهای روزنامه های سه شنبه ۶ مهر ماه ۱۴۰۰

تست اجباری در مرزها را جدی بگیرید - سیاست های اقتصادی ریشه تولید را زد - رئیس جمهور طی دستوری به بانک مرکزی خواستار بازگشت منابع ارزی کشور شد - آیا محموله جدید واکسن کرونا مناسب گروه سنی زیر ۱۸ سال است؟ - روایت جاماندگان اربعین.

مطالب پر بازدید آرشیو