یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادهای داخلي

کمیلی زاده : تلکام به سمت سرویس محوری، مطابق با روند فناوری در دنیاست

معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران با حضور در رسانه «تی وی ما» نمایشگاه تلکام اظهار داشت: روند حرکت نمایشگاه تلکام به سمت سرویس های جدید وخدمات مورد نیاز مشتریان، مطابق با روند نوین فناوری در دنیاست.

مدیرعامل شرکت توسعه اعتماد مبین: مخابرات به دنبال مدل های ارایه خدمات بهتر به مشتریان است

مدیرعامل شرکت توسعه اعتماد مبین با حضور در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱، و در گفت وگو با رسانه « تی وی ما» در تبیین نقش حمایتی این شرکت به عنوان یکی از سهامداران عمده شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: برنامه توسعه ای شرکت مخابرات ایران و همچنین ارتباط آن با دیگر مجموعه ها را از لحاظ سرمایه گذاری ، زیرساختی و توسعه فیبرنوری حمایت می کنیم.

دهناد: تعامل فعالان عرصه ارتباطات منجر به هم افزایی این صنعت می شود

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در بازدید ازنمایشگاه تلکام، نمایشگاه را فرصتی برای حضورفعالان عرصه ارتباطات کشور دانست وگفت: این نمایشگاه این امکان را به وجود می آورد که فعالان عرصه ارتباطات در جریان پیشرفت ها و دستاوردهای یکدیگر قرار گیردو خروجی آن می تواند باعث هم افزایی صنعت ارتباطات کشور باشد.

وزیر ارتباطات از نمایشگاه تله کام بازدید کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ظهر امروز از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات و راه حل های فناورانه (ایران تله کام ۱۴۰۰) بازدید کرد.

نمایشگاه تله کام ۱۴۰۰ با حضور فعالان حوزه ICT کشورافتتاح شد

امروز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با شعار تحول دیجیتال و توسعه پایدار آغاز به کار کرد.

نمایشگاه الکامپ؛ از متاورس تا هوش مصنوعی و شبکه ملی اطلاعات

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه، گفت: الکام تاکز نمایشگاه با پنل‌هایی با موضوعات مختلف از جمله هوش مصنوعی، فناوری‌های همگرا، رمزارزها و بلاک‌چین، متاورس، شبکه ملی اطلاعات، فین‌تک، اینترنت اشیا، چالش‌های صنعت فاوا، ترندهای صنعت فاوا، بانکداری الکترونیکی، نورو ساینس و کامپیوترهای کوانتومی برگزار می‌شود.

مدیرعامل زیرساخت: اختلال اینترنت ربطی به ظرفیت شبکه بین‌الملل ندارد

مدیرعامل شرکت زیرساخت می‌گوید کندی‌ اینترنت مربوط به لایه میانی شبکه است و افزایش ظرفیت پهنای باند بین‌الملل همواره در حال انجام است.

تله کام با شعار «تحول دیجیتال و توسعه پایدار» برگزار می شود

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (ایران تلکام ۱۴۰۰) با شعار تحول دیجیتال و توسعه پایدار برگزار می شود.

برگزاری نشست هم اندیشی رگولاتوری با اپراتورهای SERVCO

شرکتهای خدمات ارتباطی ثابت (SERVCO) بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بایستی از بستر اپراتور های میزبان شامل شرکت های FCP، FWA و شرکت مخابرات ایران استفاده کنند تا خدمات خود را آسان‌تر از گذشته به مشترکان خود برسانند، اما این موضوع محقق نشده است.

دولت در سال آینده می‌خواهد ۳.۵ برابر بیشتر از امسال خرج ارتباطات کند

بودجه عمرانی فصل ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سال آینده بیش از ۳.۵ برابر سال جاری برآورد شده است.

مطالب پر بازدید آرشیو