یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادهای داخلي

۱۰ مدیر در ۱۱ سمت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

تغییرات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم که با وزارت عیسی زارع‌پور آغاز شد در ماه‌های گذشته به صورت آرام جریان داشته از معاونان وزیر آغاز شده است. این تغییرات هنوز به کمیسیون‌های مرتبط با وزارت ICT نرسیده؛ اما هیات مدیره یک شرکت را شامل شده است.

رییس نصر تهران خواستار مشارکت بخش خصوصی در تکمیل شبکه ملی اطلاعات شد

رئیس هیئت مدیره نصر تهران از دولت خواست تا از ظرفیت و مشارکت بخش خصوصی در طراحی و اجرای شبکه ملی اطلاعات استفاده کند. به اعتقاد وی بخش خصوصی توانمندی‌های لازم را برای تحقق اهداف شبکه ملی اطلاعات دارد.

برگزاری جلسه شورای عالی فضایی بعد از ۱۰ سال تا ۲ هفته آینده

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا ۲ هفته آینده، جلسه شورای عالی فضایی پس از ۱۰ سال برگزار و اعضای این شورا معرفی خواهند شد.

جلسه تکریم مدیران قدیم و معارفه مدیران جدید وزارت ارتباطات برگزار شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه تکریم و معارفه مدیران جدید وزارت ارتباطات با تاکید به لزوم ارتقای جایگاه و نقش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از رئیس جدید این سازمان خواست تا خدمات، مشکلات و کوتاهی‌های احتمالی اپراتورهای تلفن همراه را ارزیابی و برای مردم تشریح و رفع مشکلات را پیگیری کند.

ماموریت‌های ویژه وزیر ارتباطات به رگولاتور جدید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکم انتصاب رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سه ماموریت ویژه برای رئیس جدید این سازمان تعیین کرده است.

شهرداری رفسنجان دکل در حال ساخت مخابرات را تخریب کرد

تخریب شبانه دکل مخابراتیِ در حال احداث بی.تی.اس در شهر رفسنجان توسط شهرداری سبب بروز واکنش‌ها و اعتراض‌های مختلفی شده است.

انتصات مدیر جدید حوزه وزارتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی را منصوب کرد.

لایحه زیرساخت شبکه مادر مخابراتی اصلاح می‌شود

نمایندگان عضو کمیته فناوری اطلاعات مجلس لایحه «زیرساخت شبکه مادر مخابراتی» را رد و به دولت پیشنهاد کرده‌اند آن را اصلاح کند.

رئیس رگولاتوری منصوب شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی صادق عباسی شاهکوه را به عنوان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منصوب کرد.

سه عضو جدید هیات مدیره شرکت زیرساخت منصوب شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در احکامی سه عضو جدید هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت را منصوب کرد.

مطالب پر بازدید آرشیو