سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهر هوشمند

۲۵ سازمان از دولت الکترونیک جا مانده‌اند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت راه‌اندازی دولت الکترونیک، از دستگاه‌های جامانده از دولت الکترونیک خواست که به سرعت خدمات الکترونیکی خود را توسعه دهند.

سامانه جامع مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بومی شد

با طراحی نرم‌افزار بومی سامانه جامع مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برای فرآیندهای مرتبط با فناوری اطلاعات، کشور از نمونه وارداتی بی‌نیاز شد.

ارائه گزارش جدید پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به مرکز فضای مجازی

معاون وزیر ارتباطات از ارائه گزارش جدیدی در خصوص پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به مرکز ملی فضای مجازی خبر داد و گفت: تا پایان دولت، وزارت ارتباطات زیرساخت شبکه ملی اطلاعات را تکمیل می کند.

فیروز آبادی: شبکه ملی اطلاعات مهمترین مصوبه و سکوی شاد بزرگترین شبکه اجتماعی کشور

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور در آستانه ورود به سومین دوره تاسیس، به بررسی و تشریح عملکرد این شورا در مسیر تحقق رسالت آن برای ایجاد نقطه کانونی در هماهنگی، تصمیم گیری و سیاست گذاری در این فضا پرداخت.

توسط شورای اجرایی فناوری اطلاعات؛ رتبه دستگاه های اجرایی در خدمات الکترونیکی اعلام شد

دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات نتایج ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی را اعلام کرد. بر اساس این ارزیابی ۵۰ درصد خدمات دولت الکترونیکی شده است.

رگولاتوری: تعرفه اتصال به مراکز IXP بین ۵۰ تا ۷۵ درصد کاهش یافت

معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری اعلام کرد: در راستای تقویت مدل اقتصادی شبکه ملی اطلاعات و حمایت از محتوای داخلی، تسهیل شرایط و کاهش تعرفه اتصال به مراکز تبادل داده (IXP)، در مصوبه ۴-۳۱۰ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شد.

با حکم معاون وزیر بهداشت؛ رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت منصوب شد

در حکمی از سوی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دکتر محمدرضا منظم اسماعیل پور به عنوان رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت منصوب شد.

امضای الکترونیکی در سامانه‌های شرکت بورس توسعه می‌یابد

با امضای تفاهم‌نامه بین مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و شرکت بورس کالای ایران، همکاری پیرامون تسهیل تبادل الکترونیکی اطلاعات و توسعه به‌کارگیری امضای الکترونیکی در سامانه‌های شرکت بورس تفاهم شد.

از دو سامانه امدادی و راداری ایران‌ساخت رونمایی شد

سامانه‌های راداری و امدادی با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش رونمایی شد.

آواتار به کمک پاسخگویی به مشترکان ایرانسل می‌آید

فاز اول «آواتار (Avatar)»، پلتفرم پاسخگویی هوشمند به مشترکان ایرانسل با استفاده از هوش مصنوعی، توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات رونمایی شد.

مطالب پر بازدید آرشیو