دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فناوري های بي سيم

شرایط رگولاتوری برای ارایه مجوز TD- LTE به اپراتورهای وایمکس

پس از سال‌ها انتظار هفته گذشته کمیسیون تنظیم مقررات طی مصوبه ای به اپراتورهای ارایه دهنده وایمکس اعلام کرد در صورتی که تمامی‌بدهی‌ها و جریمه‌های خود را تا قبل از شهریور ماه با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تسویه کنند می‌توانند شبکه خود را به فناوری وایمکس پیشرفته TD- LTE با تایید این نهاد ارتقا دهند.

عرضه فناوري وايمکس پيشرفته از اول شهريور

اپراتورها ارائه دهنده وايمکس به زودي مي‌توانند با استفاده از فناوري "واي فاي" به صورت برون ساختماني نسبت به ارائه خدمات به مشترکان خود اقدام کنند.

نحوه ارتقای پروانه فعالیت اپراتورهای وایمکس منتشر شد

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه 190خود در 29خرداد ماه 93 پیشنهاد رگولاتوری درخصوص نحوه ارتقا پروانه فعالیت اپراتورهای وایمکس را تصویب کرد.

25درصد تخفیف مبین‌نت به خبرنگاران به مناسبت روز قلم

شرکت ارتباطات مبین‌نت به مناسبت بزرگداشت روز قلم، مودم‌های جیبی با قابلیت دوگانه‌ی «وایمکس» و «جی‌پی‌آراس» خود را با شرایط بسیار ویژه به خبرنگاران و اصحاب رسانه ارایه می‌کند.

اپراتورهای وایمکس از شهریورمی توانند سرویس WIFI برون ساختمانی بدهند

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در قالب "اصول حاکم بر تغییرات پروانه اپراتورهای وایمکس" نحوه ارتقاء پروانه فعالیت این اپراتورها را تصویب کرد.

بازديد دبير کل ITU از شرکت مبين‌نت

حمدون توره دبيرکل اتحاديه‌ بين‌المللي مخابرات (ITU ) که به دعوت وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در ايران به سر مي‌برد، در ادامه‌ سفرش به کشورمان از شرکت ارتباطات مبين‌نت بازديد کرد.

اصول حاکم بر تغییرات پروانه‌های وایمکس تصویب شد

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در قالب "اصول حاکم بر تغییرات پروانه اپراتورهای وایمکس" نحوه ارتقاء پروانه فعالیت این اپراتورها را تصویب کرد.

راهکارهایی برای افزایش امنیت شبکه وایمکس

اولین اقدام برای امنیت شبکه وایمکس این است که رمز و نام‌های کاربری پیش فرض مربوط به مودم وایمکس را عوض کنید.

تخفیف در بهای مودم اینترنت پرسرعت با فناوری وایمکس

ایرانسل ازعرضه مودم‌های وایمکس، با 25 درصد تخفیف به مناسبت فرارسیدن ایام مبعث رسول اکرم(ص) خبر داد.

نسل جدید وایمکس در راه است

اگرچه نسل‌های جدید ارتباطی در دنیا در حال ارائه است اما با این وجود حداقل تا 10 تا 15 سال دیگر تکنولوژی وایمکس نیز در بازار فعال خواهد بود.

مطالب پر بازدید آرشیو