دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فناوري های بي سيم

تعداد مشترکان وایمکس کشور از یک میلیون گذشت

به گفته مدیر کل دفتر نظارت بر سرویسهای فناوری اطلاعات رگولاتوری، تعداد مشترکان وایمکس در کشور به یک میلیون و دویست هزار مشترک رسیده و این رقم رو به افزایش است.

بررسي ايميل‌هاي کاري در خانه باعث بروز مشکلات قلبي مي‌شود!

کارشناسان آلماني هشدار دادند: بررسي ايميل هاي کاري در خانه مي تواند موجب بروز مشکلات قلبي، اضطراب و سردرد شود.

چهره متفاوت مبين‌نت در ايران تلکام 2014

حضور در بزرگ‌ترين و مهم‌ترين رويداد نمايشگاهي يعني نمايشگاه تخصصي و بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رساني (ايران تله‌کام 2014)، از اهميت بالايي برخوردار است.

ارایه اینترنت وایمو در جشنواره‌‌ی فیلم و عکس همراه تهران

شرکت ارتباطات مبین‌نت با حمایت از جشنواره، "فیلم و عکس همراه تهران" در طول روزهای برگزاری جشنواره، به بازدیدکنندگان از غرفه‌ی مبین‌نت خدمات اینترنت پرسرعت وایمو ارایه می‌کند.

آغاز جشنواره‌ی فروش ویژه‌ی مودم‌های جیبی وایمکس مبین‌نت

جشنواره‌ی فروش ویژه‌ی مودم‌های جیبی وایمکس مبین‌نت با قابلیت اتصال به شبکه‌ی موبایل، با شرایط استثنایی برای مشترکان جدید و فعلی مبین‌نت آغاز شد.

چراغ مبين‌نت در ملاير خاموش مي‌شود

برخي از هموطنان در شهرستان ملاير واقع در استان همدان طي تماس‌ با تسنيم ضمن ابراز نگراني از برنامه شرکت مبين‌نت براي توقف خدمات در اين شهرستان درباره صحت و سقم چنين موضوعي پرسيدند.

مرکز ماهر اعلام کرد: توصیه های ایمنی برای مقابله با بدافزارهای موبایل

مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای برای محافظت کاربران در برابر بدافزارهای تلفن همراه، توصیه هایی را منتشر کرد.

بی‌وفایی مشتریان، ناتوانی شبکه یا عملکرد اپراتورها عامل پا پس کشی اپراتورهای وایمکس

چندی است که زمزمه های تغییر فناوری وایمکس به LTE از سوی اپراتور های این شبکه ی نه چندان قدیمی در رسانه ها شنیده می شود، بی آنکه مشتریان این فناوری لذت برخورداری از دسترسی مناسب به اینترنت از طریق این شبکه نوین را چشیده باشند.

وایمکس بهتر است یا ADSL؟

مودم‌های ADSL معمولی، دارای یک پورت USBو یک پورتLAN هستند. مودم‌های ADSL وایرلس اما دارای4 پـورتLAN بوده و پـورت USB ندارند ودر واقع قابلیت ارتباط به‌صورت بی‌سیم را دارند؛ یعنی این مودم‌ها برای استفاده لپ‌تاپ و تلفن همراه مناسب هستند.

مبين‌نت به عضويت بنياد بين‌المللي GTI درآمد

شرکت ارتباطات مبين‌نت به عضويت بنياد بين‌المللي (GTI (Global TD-LTE Initiative درآمد تا در کنار ساير اپراتورهاي پيشرو جهان، تکنولوژي TD-LTE را به عنوان يک استاندارد اصلي در شبکه‌هاي باندپهن در کشور توسعه دهد.

مطالب پر بازدید آرشیو