پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بانک، بیمه، بورس

ارزش بیت کوین افزایش یافت

ارزش بیت کوین پس از یک کاهش ۳.۴ درصدی دوباره بالا رفت ولی همچنان ۱۰ هزار دلار پایین تر از اوج بیش از ۵۸ هزار دلار آن در ماه فوریه معامله می‌شود.

واکنش کابران مجازی به FATF و چک و چونه های توئیتری

با در دستور کار قرار گرفتن بررسی پرونده FATF توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، بسیاری از کاربران فضای مجازی به این اتفاق واکنش نشان دادند.

کیف پول‌های دیجیتال در آینده جای کارت‌های اعتباری را می‌گیرد

محبوبیت سرسام آور کیف پول های دیجیتال در بازار تجارت الکترونیکی عمدتا باعث کاهش محبوبیت کارت های اعتباری و دیگر روش های پرداخت شده است.

شیب صعودی رمزارزها تضمینی ندارد/ ثروت‌اندوزی با بیت‌کوین به صلاح کشور نیست

به گفته دبیر شورای عالی فضای مجازی، شیب صعودی قیمت رمزارزها را به هیچ وجه نمی‌توان تضمین کرد و ورود افراد به این حوزه به عنوان ثروت‌اندوزی و خروج سرمایه از کشور، به صلاح نیست.

افزایش نسبی قیمت بیت کوین پس از گزارش سیتی بانک آمریکا

بزرگترین ارز رمزنگاری شده دنیا یعنی بیت کوین پس از گزارشی از سی تی بانک آمریکا مبنی بر اینکه این دارایی دیجیتال می‌تواند روزی به یک ارز ترجیحی برای تجارت بین المللی تبدیل شود، مجدداً به کانال ۴۸ هزار دلار بازگشت.

اطلاعیه مرکز ملی فضای مجازی در خصوص‌ خریدوفروش بیت‌کوین سایت‌های خریدوفروش بیت­‌کوین مجوز ندارند

مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد رمزارزهایی مانند بیت‌کوین از هیچ‌گونه پشتوانه و تضمینی برخوردار نیستند و همچنین تاکنون تصمیمی برای اعطای مجوز به درگاه‌ها و سایت‌های فعال خرید و فروش رمزارزها و بیت­‌کوین در کشور گرفته نشده است.

مردم به طمع بیت کوین، چوب حراج به اموال‌شان نزنند/چرا بازار رمزارزها در ایران داغ شد؟

سودآوری کاذب در برهه فعلی با‌ وجود ریزش های شدید، بازار رمز ارزهای دیجیتال را برای ایرانیان همچنان جذاب نگه داشته است.

پورابراهیمی: تکلیف خودمان را با رمزارزها در کشور مشخص کنیم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر ضرورت مدیریت رمزارزها در کشور گفت: یا باید مسئله رمزارزها را کتمان و کنار بگذاریم و یا باید آن را مدیریت و در اختیار حاکمیت قرار دهیم.

تعداد تخمینی کاربران رمزارز از ۱۰۰ میلیون نفر گذشت

رشد مهارنشدنی بیت کوین در ژانویه، تعداد کاربران جهانی ارزهای دیجیتال را ۱۶ درصد افزایش داده است.

جهرمی بانک مرکزی حالا ارزهای دیجیتال را به رسمیت می‌شناسد

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره آخرین وضعیت ارز دیجیتال بومی در کشور، اکنون بانک مرکزی از مرحله‌ای که به صورت کلی رمزارز را به عنوان یک فرآیند و تکنولوژی رد می‌کرد، به مرحله‌ای رسیده که رمزارزها را به رسمیت بشناسد و با آنها تعامل کند.

مطالب پر بازدید آرشیو