جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بانک، بیمه، بورس

اعضای رسمی کمیسیون رمزارز انجمن فین‌تک انتخاب شدند

انتخابات رسمی کمیسیون رمزارز انجمن فین‌تک ۱۸ خرداد برگزار شد و رئیس، نایب‌رئیس و دبیر کمیسیون رمزارز از سه صرافی نوبیتکس، بیت‌پین و بیت‌مکس انتخاب شدند.

حکیم جوادی مدیرعامل جدید هلدینگ صاد شد

علی حکیم جوادی، مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات و جایگزین صادق فرامرزی شده است. حکیم جوادی پیش از این مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا بانک ملت بود‌.

مصطفی امینی سرپرست شرکت گسترش فناوری های نوین بانک کشاورزی شد.

مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی، طی حکمی مصطفی امینی را به عنوان سرپرست شرکت گسترش فناوری های نوین منصوب کرد.

رمز پول ملی در ماه‌های آینده به صورت آزمایشی، عملیاتی می‌شود

رئیس کل بانک مرکزی از عملیاتی شدن رمز پول ملی به صورت آزمایشی در ماه‌های آینده خبر داد.

راه‌اندازی درگاه اینترنتی برای دریافت اطلاعات مردمی در مورد بانک‌های خصوصی

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌ها و موسسات اعتباری غیردولتی از راه‌اندازی درگاه اینترنتی مجلس برای دریافت گزارشات مردمی در خصوص دریافت اطلاعات مردمی خبر داد.

کاربران بلوبانک با فعال کردن سرویس پاداش در خریدهای خود تخفیف می‌گیرند

دارندگان حساب بلوبانک با فعال کردن سرویس «پاداش»، می‌توانند از دو ویژگی برگشت پول و تخفیف در خرید، استفاده کنند. در سرویس جدید بلوبانک، بخشی از پول بعد از خرید به حساب کاربران برمی‌گردد.

چندین هزار درگاه پرداختی به سوی کارت به کارت می‌روند

پرداخت‌یارها می‌گویند در پی بسته شدن درگاه‌های پرداخت به دلیل متصل نشدن پرونده مالیاتی به درگاه پرداخت، بخشی از صاحبان این درگاه‌ها اعلام کرده‌اند که از این پس ابزار کارت به کارت را جایگزین درگاه خواهند کرد.

ممنوعیت دریافت کپی مدارک از اشخاص در هنگام ارائه خدمات بانکی

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی کشور با بیان اینکه دریافت کپی مدارک از اشخاص در هنگام ارائه خدمات بانکی ممنوع است، دریافت کد رهگیری از سامانه استعلام هویتی سازمان ثبت احوال کشور را راهکار درست عنوان کرد.

پنج نوآوری بلوبانک در حوزه مالی و بانکی ایران

بلوبانک به‌ تازگی و در اوایل دی ماه سال جاری از مرز یک میلیون کاربر عبور کرد و تاکنون توانسته بیش از ۵۰ میلیون تراکنش موفق را انجام دهد.

داده‌های بانک انصار سابق با موفقیت به بانک سپه مهاجرت کرد

داده‌های بانک انصار به‌عنوان آخرین بانک ادغامی با بانک سپه‌، با موفقیت به این بانک مهاجرت داده شد. با انجام این مهاجرت، ۲۵ درصد به حجم تراکنش‌های بانک سپه اضافه شد.

مطالب پر بازدید آرشیو