جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوشی، تبلت، لپ تاپ

توضیحات خضریان درباره چرایی ممنوعیت واردات آیفون

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره علت ممنوعیت واردات کالاهای لوکس همچون گوشی برند اپل پرداخت.

درج قیمت بر روی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ هم الزامی شد

دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت خود بر معیشت مردم تاکید داشته و اجرای طرح «خرید شفاف» نیز با همین منظور است و ادامه دار خواهد بود. طرح مذکور در ۶ مرحله تعریف شده که تاکنون ۴ مرحله آن اجرا شده و مرحله پنجم آن نیز از اول اردیبهشت به مرجله اجرایی رسید.

واردات آیفون ممنوع می‌شود؟

با ادامه انتقادها از واردات گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار، اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس وعده داده‌اند تا نیمه اول سال ۱۴۰۱ واردات آیفون ممنوع شود.

کدام گوشی‌های اندرویدی بیشترین تشعشع را دارند؟

مدل‌های قدیمی پیکسل، وان پلاس و سونی ایکس پریا در صدر فهرست گوشی‌های اندرویدی هستند که بیشترین تشعشع را دارند.

هفت روش برای افزایش شارژ گوشی

با وجود اینکه باتری گوشی‌ها در سال‌های گذشته بهبود یافته، اما همچنان معضل تمام شدن شارژ گوشی، برای کاربران آزاردهنده است، البته راه‌هایی وجود دارد که می‌توان عمر باتری گوشی را به واسطه آنها، افزایش داد.

پنج عادت اشتباه که گوشی هوشمندتان را خراب می‌کند

اگر گوشی هوشمندتان آنقدر که فکر می‌کنید، دوام نمی‌آورد، باید کارهای اشتباهی که احتمالا انجام می‌دهید را اصلاح کنید.

فهرست گوشی‌های مجاز برای ورود به کشور توسط گمرک منتشر شد

سازمان گمرک ایران فهرست گوشی‌های مجاز برای ورود به کشور را بروزرسانی کرده و آن را منتشر کرده است. خریداران گوشی‌های مسافری باید آگاه باشند که هر مدلی از برندهای موبایل که در این فهرست وجود نداشته باشد، در داخل کشور به مشکل رجیستری خواهد خورد و در شبکه نمی‌تواند فعال باشد.

سامسونگ اولین نمونه تصویر دوربین گلکسی S۲۲ اولترا را به اشتراک گذاشته است؟

سامسونگ در حالی قرار است روز چهارشنبه با برگزاری رویداد گلکسی آنپکد خود از گوشی‌های سری گلکسی S۲۲ رونمایی کند که تاکنون تمام مشخصات آن‌ها فاش شده است. حالا هم به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها اولین نمونه تصویر ثبت شده با دوربین گلکسی S۲۲ اولترا را منتشر کرده‌اند.

ممنوعیت واردات مدل‌های پرتقاضای موبایل ادامه دارد

طبق اعلام انجمن واردکنندگان موبایل، ‌مصرف گوشی‌های شیائومی در دی‌ماه ۳۱۶ هزار دستگاه و وارداتش ۲۶۳ هزار دستگاه بوده که حاکی از اقبال مصرف‌کننده به این محصولات است، در حالی که همچنان ممنوعیت واردات برخی مدل‌های پرتقاضا و مقرون‌به‌صرفه این برند در دستور کار قرار دارد.

اگر گوشی اندروید دارید این تنظیمات را تغییر دهید

تنظیمات مختلف گوشی‌های اندرویدی میزان حریم خصوصی کاربران را کاهش می‌دهد و حتی برای آن‌ها هزینه می‌تراشد.

مطالب پر بازدید آرشیو