جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوشی، تبلت، لپ تاپ

گمرک: واردات رسمی گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار از سال آینده ممنوع خواهد شد

رئیس کل گمرک اعلام کرد سال آینده واردات خودرو و موبایل با ارزش بیش از ۶۰۰ دلار (پرچمدار) ممنوع خواهد شد. این درحالی است که طبق اعلام انجمن واردکنندگان موبایل طی یک سال گذشته، گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار سهم ۵ درصدی از واردات را به خود اختصاص داده‌اند.

هشت توصیه برای افزایش سرعت گوشی اندرویدی

گوشی‌های اندرویدی پس از مدتی مثل روز اولی که از جعبه خارج کرده بودید کار نمی‌کنند و اپلیکیشن‌های نصب شده، بازی‌ها و فایل‌های اضافی (جانک فایل) روی عملکرد آنها تاثیر منفی می‌گذارند.

بررسی تفاوت گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ وارد شده به بازار ایران

در تولید هر گوشی موبایل دو عامل مهم، به جز برند آن نقش دارد: کشور تولید‌کننده و کشور سفارش‌دهنده. این دو عامل شاید در چشم خریدار خُرد چندان تاثیرگذار نباشد اما در خروجی محصول نهایی تفاوت‌هایی را ایجاد می‌کند. داریا همراه پایتخت، واردکننده رسمی گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ، در سال‌های گذشته سعی کرده تا این دو عامل مهم را برای واردات خود در نظر بگیرد.

اپل کاربران را مجبور به خروج از iOS ۱۴ می‌کند

اپل دیگر به کاربران اجازه نمی‌دهد با به‌روزرسانی‌های امنیتی در iOS ۱۴ بمانند.

۱.۵ میلیون دستگاه تلفن همراه در یک ماه گذشته وارد کشور شد

سخنگوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه گفت: آذرماه امسال ۱.۵ میلیون دستگاه تلفن همراه وارد کشور شده و مصرف نیز به یک میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه رسیده که این آمار نشان می‌دهد واردات و مصرف تلفن همراه نسبت به آبان، کاهش ۱۰۰ هزار دستگاهی داشته است.

آپدیت اندروید ۱۲ به همراه One UI ۴ برای سری گلکسی S۱۰ منتشر شد

سامسونگ انتشار اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI ۴ را برای گوشی‌های خود آغاز کرده و به تازگی نوبت به سری گلکسی S۱۰ رسیده تا در چند بازار به این آپدیت دسترسی پیدا کند. اگر شما هم از کاربران این خانواده هستید، می‌توانید به فکر نصب اندروید ۱۲ باشید.

حقه‌های آیفون که بیشتر مردم نمی‌دانند

ویژگی‌های مخفی بسیاری در آیفون به همراه میانبرهای داخلی مفیدی وجود دارد که ممکن است کاربران از آنها خبر نداشته باشند، از آن جمله میتوان به ویژگی PDF کردن صفحات وب و تماس‌ اضطراری از مخاطبان خاص اشاره کرد.

بهترین اقدام پس از گم شدن گوشی چیست؟

گم کردن گوشی هوشمند یکی از بدترین اتفاقاتی است که می‌تواند برای فرد رخ دهد، با وجود این در چنین شرایطی می‌توانید چند قدم بردارید که دستگاه خود را بازگردانید، یا حداقل از داده‌های خود محافظت کنید.

فروش کیلویی موبایل، تبلت و لپ تاپ متوقف شد

حاکم شرع اموال تملیکی، دستور توقف فروش کیلویی کالاهایی مانند تلفن همراه را صادر کرد.

اشتباهاتی که نباید هنگام استفاده از گوشی‌های اندرویدی انجام داد

اشتباهاتی هنگام استفاده از گوشی‌های اندرویدی وجود دارد که ممکن است به کلاهبرداران برای نصب بدافزار و باج‌افزار کمک کند و برای جلوگیری از این اتفاق، لازم است از این اشتباهات خودداری کنید.

مطالب پر بازدید آرشیو