پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادها

واکنش آذری جهرمی به اظهارات سخنگوی دولت

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در کانال تلگرام خود در واکنش به علی بهادری، سخنگوی دولت سیزدهم نوشت: ظاهرا سخنگوی محترم دولت، شب گذشته در اظهاراتی دهه ۹۰ را برای مردم ایران دهه‌ی از دست رفته خطاب کرده‌اند که رشد اقتصادی در آن رخ نداده است.

رومینگ بین‌المللی چطور فعال می‌شود؟

امکان فعال‌سازی خدمات رومینگ در اپراتورهای همراه از طریق شماره‌گیری کدهای دستوری فراهم است و تنها درصورت خروج از کشور و نه صرفا با فعال بودن رومینگ اپراتورها، تعرفه‌های رومینگ برای مشترک محاسبه خواهد شد.

تاکید وزیر ارتباطات به مقررات گذاری در حوزه فناوری اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه معارفه اعضای جدید کمیسیون تنظیم مقررات با اشاره به خلاء مقررات در حوزه فناوری اطلاعات، از اعضای جدید این کمیسیون خواست اولویت خود را مقررات گذاری در این حوزه قرار دهند.

اطلاعیه شماره یک نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۱

اعلام تاریخ جدید برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ و زمان و نحوه ثبت نام

دیدار وزیر ارتباطات با نمایندگان لیتوانی و گابن در اجلاس جامعه اطلاعاتی

در راستای توسعه دیپلماسی فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات با وزرای کشورهای لیتوانی، گابن، نیجریه و آفریقای جنوبی دیدار کرد.

یزدانیان مطرح کرد؛ حمایت پژوهشگاه ICT از پروژه های دانشجویی مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در شرف تفاهم با دانشگاه ها هستیم تا از پروژه های کارشناسی ارشد و دکتری مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات براساس محور های مورد نیاز بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور حمایت کنیم.

میز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد

همزمان با سفر رییس‌جمهوری به استان آذربایجان شرقی، میز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با با هدف رسیدگی به مشکلات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد.

تعلیق حساب کاربری وزیر ارتباطات توسط توییتر

اکانت توییتر وزیر ارتباطات که همزمان با سفر او برای شرکت در اجلاس WSIS۲۰۲ فعالیت خود را آغاز کرده بود، به حالت معلق (Suspend) در آمده است.

اعضای جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات منصوب شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور احکامی اعضای جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را منصوب کرد.

نقش کلیدی شبکه های اجتماعی در توسعه روابط عمومی ها

مدیرعامل شرکت ملی پست در نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی بر اهمیت حضور فعال روابط عمومی ها در فضای مجازی تاکید کرد.

مطالب پر بازدید آرشیو