پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادها

حساب کاربری وزیر ارتباطات در اینستاگرام مسدود شد

سخنگوی وزارت ارتباطات گفت: از ظهر امروز حساب کاربری عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در شبکه اجتماعی اینستاگرام از دسترس خارج شده است.

علی اکبر فراهانی مدیرعامل جدید آسان پرداخت شد

در جلسه هیات مدیره شرکت آسان پرداخت پرشین، مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره شرکت انتخاب شدند.

واکنش مخابرات به شکایت بورس: طلب ۳۸۰ میلیاردی را با طلب ۴۸۰ میلیاردیمان تهاتر کنید

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در پی شکایت سازمان بورس از این شرکت به دلیل واریز نکردن سود سهام عدالت، نامه‌ای به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال کرد.

ویس کرمی بالاخره حاضر به عذرخواهی از مردم شد!

ویس کرمی دبیر کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی به خاطر این که اخیرا در توئیتی برای مخالفین طرح صیانت از دو عبارت «گرگ های مجازی» و «سگ های قلاده بلند‬⁩» استفاده کرده بود از مردم عذرخواهی کرد.

اعلام آمادگی ITU برای ارایه مشاوره در توسعه پهن باند ثابت در ایران

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در حاشیه چهارمین سمپوزیوم جهانی استانداردسازی (GSS) و مجمع جهانی استانداردسازی مخابرات (WTSA) با دبیرکل جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه (APT) و مدیر بخش توسعه مخابرات اتحادیه بین‌المللی ارتباطات (ITU-D) دیدار کرد.

توسط پژوهشگاه فضای مجازی؛ مجموعه نشست‌های حکمرانی فضای مجازی برگزار می شود

مجموعه نشست‌های حکمرانی فضای مجازی توسط پژوهشگاه فضای مجازی از امروز شنبه ۱۴ اسفندماه به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

گسترش فیلترشکن‌ها عامل شیوع بالای بدافزارها در ایران

یک کارشناس فناوری اطلاعات گفت: طبق گزارش کسپراسکای، ‌ایران یکی از دارندگان رتبه بالا در بدافزارهای جهان در سال ۲۰۲۱ بوده که یکی از مهم‌ترین دلایلش، گسترش فیلترشکن‌هاست.

سخنگوی وزارت ارتباطات: اختلال اینترنت برطرف شد/ پایداری تمام سرویسها

سخنگوی وزارت ارتباطات از برطرف شدن مشکل و نقص فنی رخ داده در شبکه ارتباطات زیرساخت که منجر به قطعی بخشی از اینترنت کشور شده بود خبر داد.

ایران در لیست تحریمی‌های آنتی ویروس بیت دفندر: اکانت‌ها معلق شدند

بیت دفندر ایمیلی به مشتریان خود ارسال کرده و به کاربران ایرانی خود اعلام کرده که در روزهای آتی اکانت و لایسنس‌ها مسدود و باطل خواهد شد. این ایمیل حتی به افرادی که از اعتبار اکانت‌شان چندین ماه باقی مانده فرستاده شده و تاکید شده که با وجود داشتن اعتبار لازم، اکانت‌ها بسته خواهد شد.

نصر تهران مخالفت رسمی خود با تصویب کلیات طرح صیانت را اعلام کرد

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در بیانیه‌ای ضمن مخالفت صریح با تصویب کلیات طرح صیانت، از آمادگی خود برای ارائه‌ پیش‌نویس قوانین دیگری که برای ساماندهی صنعت دیجیتال ضرورت دارند به مجلس خبر داد.

مطالب پر بازدید آرشیو