جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادها

نمایشگاه IFA ۲۰۲۲ شهریورماه به صورت حضوری برگزار می‌شود

سال گذشته برگزاری حضوری بزرگترین نمایشگاه فناوری اروپا یعنی ایفا ۲۰۲۱ لغو شد. اما امسال ظاهرا قرار است نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ از۱۱ تا ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۱ در برلین آلمان به صورت حضوری برگزار شود.

مرکز مدیریت یکپارچه امنیت در وزارت ارتباطات ایجاد می شود

نماینده ویژه وزیر ارتباطات در امنیت فاوا گفت: از آنجاییکه وزارت ارتباطات متولی امنیت سازمان‌های غیرزیرساختی کشور است، راه اندازی مرکز مدیریت امنیت سایبری در مقیاس ملی، در دستورکار قرار گرفت.

انتصاب معاون وزیر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیر محمدزاده لاجوردی به‌عنوان معاون وزیر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد.

صادق عباسی شاهکوه: نظام تعرفه گذاری در اینترنت موبایل و ثابت تنظیم می شود

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ادامه بررسی اصلاح مدل اقتصادی شبکه ملی اطلاعات در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: نظام تعرفه گذاری در اینترنت موبایل و ثابت تنظیم می شود.

گزارش وزیر ارتباطات از پشت صحنه تامین ارتباطات باکیفیت در ایام نوروز

وزیر ارتباطات گزارشی از اقدامات انجام شده که منجر به فراهم شدن ارتباطات امن و با کیفیت در ایام نوروز شد را تشریح کرد.

آغاز طرح ملی توسعه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها با ۵۰۰ هزار پورت

برگزاری جلسه شورای عالی فضایی پس از ۱۰ سال، اتصال ۷۸۰ روستا به اینترنت برای اولین بار، تحویل ۵۰۰ هزار پورت فیبرنوری، افتتاح بزرگ‌ترین سورتینگ هوشمند پست و دسترسی تمام نقاط کشور به شبکه‌های دیجیتال پخش صداوسیما از اقدامات وزارت ارتباطات دولت سیزدهم در ۲۰۰ روز آغازین شروع به کار است.

شعار سال ۱۴۰۱ در صنعت دانش بنیان مخابرات چگونه محقق می شود

رئیس اتحادیه صادرکنندگان مخابرات نامگذاری سال ۱۴۰۱ را نویدبخش تحولات مثبت در صنایع فناور و دانش بنیان دانست و گفت: برای حمایت از صنایع دانش بنیان باید از سیاستهای کلیشه ای گذشته، دوری کرد.

اسپیس ایکس قیمت کیت و اشتراک ماهانه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را افزایش داد

پروژه اینترنت ماهواره‌ای اسپیس ایکس قیمت اینترنت ماهانه استارلینک و کیت اولیه خود را افزایش می‌دهد. این شرکت در ایمیلی به مشتریانش اعلام کرد که این افزایش قیمت به منظور پوشش هزینه‌ها متناسب با نرخ تورم در نظر گرفته شده است.

سرعت دانلود اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در ۱۵ کشور از ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه عبور کرد

طبق داده‌های ارائه شده توسط Ookla اپراتور Speedtest.net سرعت دانلود اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در ۱۵ کشور به طور متوسط به بیش از ۱۰۰ مگابیت در ثانیه رسیده است.

کمک‌هزینه یک میلیارد تومانی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به بهترین بازی‌های متاورسی

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و همراه اول برای تولید بازی‌های ویدئویی در حوزه متاورس رویدادی برگزار و به دو طرح برتر یک میلیارد تومان کمک‌هزینه اهدا می‌کنند. مهلت ارسال اثر برای حضور در این رویداد پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ تعیین شده است.

مطالب پر بازدید آرشیو