دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادهای بين الملل

درخواست وزیر ارتباطات از مردم دانلودهای حجیم را هنگام برگزاری فوتبال امروز متوقف کنید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کاربران اینترنتی خواست هنگام برگزاری مسابقه فوتبال، استفاده پرحجم مثل بعضی دانلودها از اینترنت را متوقف کنند تا گزارش فوتبال به‌خوبی دیده شود.

چگونه لایو اینستاگرامی مسابقه پرسپولیس را روی تلویزیون ببینیم؟

امروز مسابقه حساس فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا برگزار می‌شود و عادل فردوسی پور، مجری باتجربه آن را از طریق لایو اینستاگرام صفحه فارسی AFC گزارش خواهد کرد. این اتفاق باعث افزایش چشمگیر فالورهای این پیج اینستاگرامی شده و حتی واکنش وزیر ارتباطات را هم در پی داشته. احتمالا امروز میلیون‌ها نفر این مسابقه را از طریق اینستاگرام مشاهده خواهند کرد، اما چگونه لایو اینستاگرام امروز را بهتر ببینیم و آن را روی تلویزیون استریم کنیم؟

کشف نرم افزار مخرب در سیستم‌های مایکروسافت

شرکت مایکروسافت از کشف نرم افزار مخرب در سیستم‌های خود که با کمپین هک افشا شده توسط مقامات آمریکا در هفته گذشته مرتبط است، خبر داد.

سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات به صورت مجازی برگزار می‌شود

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری مجازی سمپوزیوم بین المللی مخابرات ٢۶ آذرماه و با سخنرانی وزیر ارتباطات خبر داد.

ایران رئیس کمیته مدیریت جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه شد

احمد رضا شرافت نامزد معرفی شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، به ریاست کمیته مدیریت جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه (APT) برگزیده شد.

نشست تجاری آنلاین هفته فناوری ایران

صندوق نوآوری و شکوفایی با مشارکت مرکز توسعه صادرات و تبادل فناوری ریتون، نشست تجاری آنلاین هفته فناوری ایران را برگزار میکند.

مذاکره دیپلمات‌های سایبری برای ساختن آینده اینترنت جهانی

چشم‌اندازهای متناقضی برای آینده اینترنت جهانی به‌طور اجتناب‌ناپذیری با یکدیگر برخورد می‌کنند و دیپلمات‌های سایبری مجبور به مذاکره در مورد این گزینه‌های دشوار و ساختن آینده فضای سایبری هستند.

به‌روزرسانی سیسکو برای آسیب‌پذیری‌های شناسایی‌شده منتشر شد

سیسکو به‌روزرسانی امنیتی را برای رفع چندین ‫آسیب‌پذیری که Cisco Security Manager را تحت تاثیر قرار می‌دهد و امکان اجرای کد از راه دور را فراهم می‌آورد، منتشر کرد.

جیتکس ۲۰۲۰ در سایه کرونا برگزار شد

چهلمین دوره نمایشگاه جیتکس دوبی که به‌دلیل شیوع کرونا یک بار به تعویق افتاده بود با رعایت پروتکل‌های سلامت در مرکز تجارت جهانی دوبی برگزار شد.

همایش بزرگ بین‌المللی تجاری ایران و اورپا به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد

این همایش توسط سازمان توسعه تجارت ایران با همکاری مرکز بین المللی تجارت (ITC) و حمایت اتحادیه اروپا و همچنین با سخرانی نماینده سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار خواهد شد.

مطالب پر بازدید آرشیو