سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

رویدادهای بين الملل

مقایسه رومینگ اپراتورهای ایرانی و سیم‌کارت‌های عراقی

هر سال در آستانه ایام اربعین و آغاز سفر زائران برای پیاده‌روی به عراق، این سوال مطرح می‌شود که آیا استفاده از رومینگ اپراتورهای ایرانی به صرفه‌تر است یا سیم‌کارت‌های عراقی؟

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي خبر داد: راه اندازي کد دستوري اپراتوري براي موقعيت يابي زائرين

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از برقراري کد دستوري USSD اپراتورهاي همراه براي آگاهي از وضعيت و موقعيت زائرين با يکديگر و ارسال موقعيت به دوستان خود در مسير اربعين خبر داد.

باهدف توسعه بازار براي استارتاپ‌هاي ايراني؛ آذري جهرمي به ارمنستان سفر کرد

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات باهدف گسترش روابط و توسعه بازار منطقه‌اي و بين‌المللي براي شرکت‌ها و استارت‌آپ ايراني راهي ارمنستان شد.

کاهش 600تومانی تعرفه مکالمات برای زائران اربعین

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کاهش 600تومانی تعرفه مکالمات برای زائران اربعین خبر داد.

توييتر مختل شد

اختلال توييتر در بامداد امروز، چهارشنبه، موجب شد بسياري از کاربران نتوانند وارد حساب کاربري شخصي خود شده و کارهاي موردنظرشان را انجام دهند.

نخستين «دروازه تماس بين‌الملل» خصوصي راه‌اندازي شد

براي نخستين بار در ايران، دروازه تماس بين‌الملل خصوصي توسط ايرانسل راه‌اندازي شد.

دستاوردهاي اجلاس وزراي ارتباطات ايران، روسيه، ترکيه و آذربايجان

بيانيه پاياني اجلاس چهارجانبه وزراي ارتباطات ايران، آذربايجان، ترکيه و روسيه در تهران صادر شد که در بخشي از آن آمده است:«با اراده سياسي، پايداري و مشارکت چند جانبه مي‌توان پيچيده‌ترين مسائل را حل کرده و راهکارهاي عملي موثري را به اجرا گذاشت. اين رويداد پيامي دلگرم کننده و محکم است که تلاش‌هاي ما در جهت ايجاد آينده‌اي روشن‌تر براي همگي ملت‌هاي منطقه و مقابله با يکجانبه گرايي خواهد بود.»

اجلاس وزیران ارتباطات ایران، ترکیه، روسیه و جمهوری آذربایجان

اجلاس چهارجانبه وزرای ارتباطات کشورهای ایران، ترکیه، روسیه و جمهوری آذربایجان برای گسترش همکاری‌های اقتصادی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، چهارشنبه 26تیرماه برای ایجاد منطقه‌قوی‌تر و مقابله با یک‌جانبه‌گرایی‌ها امروز آغاز شد.

هرزه نگاران اينترنتي به اندازه بلژيک دي اکسيدکربن توليد مي کنند

تلاش هرزه نگاران اينترنتي براي دسترسي به محتواي مستهجن در فضاي مجازي باعث توليد دي اکسيدکربني معادل با دي اکسيدکربن توليد شده در کشور بلژيک مي شود.

سفر وزير ارتباطات براي شرکت در اجلاس تابستاني داووس به چين

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات جمهوري اسلامي ايران در حاشيه اجلاس تابستاني داووس گفت: ايران فرصت بسيار بزرگي براي سرمايه گذاري خارجي به ويژه در حوزه فناوري اطلاعات است و شرکت هاي سرمايه گذار مي توانند در کنار سود دهي مناسب از جذابيت هاي لازم در ايران نيز برخوردار باشند.

مطالب پر بازدید آرشیو