دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادهای بين الملل

نوکیا برنده مناقصه شبکه ۵G در ایران و چین شد

نوکیا خبر از یک بازگشت کوچک به چین داده و برنده مناقصه ای برای ارائه حدود ۱۰ درصد از شبکه اصلی ۵G مستقل چین Unicom (SA) و ۴۵ درصد از شبکه اصلی ۵G ایران شد.

پیام هولین ژائودبیرکل ITU به مناسبت روزجهانی مخابرات وجامعه اطلاعاتی۲۰۲۰ / فیلم

به دنیا نشان دهید که فناوریهای جدید مانند ۵G و حمل و نقل هوشمند ، اینترنت اشیاء ، هوش مصنوعی و blockchain برای بهبود زندگی مردم و تسهیل توسعه اجتماعی و اقتصادی چه کاری می توانند انجام دهند.

بیل گیتس از هیأت مدیره مایکروسافت کناره گرفت

بیل گیتس، بنیانگذار و مدیرعامل سابق مایکروسافت از هیأت مدیره این شرکت کناره‌گیری کرد تا بتواند زمان بیشتری را به اقدامات بشردوستانه اختصاص دهد.

کدام غول‌های تکنولوژی در کنگره جهانی موبایل شرکت نمی‌کنند؟‍!

در روزهای اخیر بسیاری از شرکت های تکنولوژی اعلام کرده اند که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا، قصد ندارند که کنگره جهانی موبایل حضور پیدا کنند.

اینتل و سونی هم از کنگره جهانی موبایل پا پس می‌کشند!

گزارش‌ها حاکیست که بسیاری از شرکتهای بزرگ تکنولوژی همچون اینتل و سونی نیز تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، نمی‌خواهند در کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۲۰ شرکت کنند.

به‌دنبال انصراف شرکت‌های تکنولوژی کنگره جهانی موبایل زیر سایه شوم ویروس کرونا!

شرکت انویدیا به دنبال افزایش نگرانی های جهانی از شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا از شرکت در رویداد سالانه کنگره جهانی موبایل (MWC ۲۰۲۰) انصراف داد.

به ریاست ستار هاشمی، در اسلام‌آباد صورت گرفت برگزاری نخستین اجلاس مشترک ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و پاکستان

نخستین اجلاس کمیته همکاری‌های مشترک جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

ويندوز خود را سريعا آپديت کنيد

آسيب‌پذيري جديدي در ويندوز کشف شده که امکان شنود ارتباطات را براي مهاجمان فراهم مي‌کند و به همين دليل توصيه شده کاربران اين سيستم عامل، سريعا اقدام به به‌روزرساني کنند.

معاون فناوري و نوآوري وزير ارتباطات تاکيد کرد: ضرورت توسعه حضور شرکت هاي ICT ايران در بازار افغانستان

معاون فناوري و نوآوري وزير ارتباطات با اشاره به رشد 6 و چهار دهم درصدي بخش ICT در شرايط سخت اقتصادي، اين رشد را نشان از توانمندي اين بخش ارزيابي کرد.

مشاور وزیر ارتباطات خبر داد: 12مکان در مسیر زوار در عراق سرویس «وای فای» ارائه می‌کنند

مشاور وزیر ارتباطات در امور تأمین و بهبود ارتباطات مناسبت‌های مذهبی، ملی و منطقه‌ای با اشاره به اینکه ظرفیت‌های ارتباطی خوبی در مسیر حرکت زوار اربعین ایجادشده است، مکان‌های ارائه سرویس وای فای در عراق را اعلام کرد.

مطالب پر بازدید آرشیو