یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام رسان های دیجیتال

اینستاگرام قابلیت ارسال پست از طریق مرورگر دسکتاپ را آزمایش می‌کند

ماه گذشته اینستاگرام قابلیت ارسال پست از طریق مرورگر را به صورت داخلی مورد بررسی قرار داد. اکنون به نظر می‌رسد برای آزمایش بیشتر این قابلیت، آن را در اختیار برخی کاربران قرار داده تا تست‌ها و بررسی‌های تکمیلی و بیشتری را به انجام رساند.

جزئیات جدیدی درباره قابلیت استفاده همزمان از واتس‌اپ در چند دستگاه منتشر شد

کاربران واتس‌اپ مدت‌هاست خواستار قابلیتی برای استفاده همزمان از یک اکانت روی چند دستگاه هستند. حالا اطلاعات جدیدی درباره نحوه پیاده‌سازی این ویژگی در نسخه‌های آتی واتس‌اپ به دست آمده است.

الزام پیام‌رسان‌های خارجی به رعایت قوانین کشور عملی نیست/ احتمال فیلترینگ بیشتر پیام‌رسان‌ها

۱۷۰ نفر از نمایندگان مجلس طرح "ساماندهی فضای مجازی" را امضاء کرده‌اند تا در صورت تصویب تبدیل به قانون شود، یکی از قابل توجه‌ترین بندهای این طرح عرضه و ارائه خدمات پیام‌رسان‌های اجتماعی خارجی به شرط رعایت قوانین کشور است. اما آیا این شرط قابل اجرا است؟

پیگیری قضایی رضا تقی‌پور از منتشرکنندگان خبر فیلتر شبکه‌های اجتماعی

رضا تقی‌پور، نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهاراتی که به نقل از او درباره فیلترینگ فضای مجازی و شبکه‌های مجازی با تصویب طرح جدیدی در مجلس مطرح شده بود، از پیگیری قضایی علیه منتشرکنندگان این خبر کذب خبر داد.

قابلیت استفاده از واتس‌اپ به صورت همزمان در چند دستگاه فراهم می‌شود

«ویل کاتکارت» مدیرعامل واتس‌اپ و «مارک زاکربرگ» مدیرعامل فیس بوک در مصاحبه‌ای با وب‌سایت WABetaInfo از قابلیت‌های جدید اپلیکیشن واتس‌اپ از جمله پشتیبانی از یک حساب کاربری به صورت همزمان در چند دستگاه مختلف و قابلیت ارسال پیام‌های نامرئی خبر دادند.

واتس‌اپ خیال کاربران را راحت کرد

واتس‌اپ امکان تماس و ارسال پیام را برای کاربرانی که با سیاست حریم خصوصی جدید این سرویس پیام رسان موافقت نکرده اند، مسدود نمی کند.

مخفی کردن لایک به اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام گزینه مخفی کردن شمارشگر لایک برای پست هایی که در این پلتفرم ارسال می شوند را برای کاربران جهانی عرضه کرد و این تغییر به زودی به فیس بوک خواهد آمد.

آیا توییتر رفع فیلتر شده است؟

برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که دسترسی به توییتر بدون استفاده از نرم‌افزارهای تغییر آی پی برایشان فراهم شده است. ظاهرا این موضوع هم شامل اپراتورهای سیار و هم کاربران سرویس‌دهنده‌های اینترنت ثابت خانگی می‌شود.

مراکز واکسیناسیون کرونا به نقشه و مسیریاب نشان اضافه شد

کاربران نقشه و مسیریاب نشان اکنون می‌توانند به آدرس دقیق ۵۶۵ مرکز واکسیناسیون کرونا در سطح کل کشور دسترسی داشته باشند.

کلاب هاوس به روی کاربران اندروید گشوده شد

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس اعلام کرد اپلیکیشن خود را به روی کاربران تلفنهای هوشمند اندرویدی می گشاید.

مطالب پر بازدید آرشیو