یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام رسان های دیجیتال

قابلیت Add Yours به اینستاگرام اضافه شد

هنوز چند روزی از عرضه عمومی‌ قابلیت استیکرهای حاوی لینک در اینستاگرام نمی‌گذرد که این شرکت ساعاتی پیش، امکان استفاده از قابلیتی جدید تحت عنوان Add Yours را در اختیار کاربران پلتفرم خود قرار داد.

چگونه توییت‌ها را در استوری اینستاگرام خود بدون اسکرین‌ شات به اشتراک بگذاریم

کاربران iOS دیگر به ثبت اسکرین‌شات از توییت خود برای اشتراک‌گذاری آن در اینستاگرام نیازی ندارند و می‌توانند این کار را به صورت مستقیم انجام دهند.

کلاب هاوس از دسترس خارج شد

طبق گزارش کاربران در توییتر، عملکرد شبکه اجتماعی کلاب هاوس دچار اختلال شده و کاربران نمی‌توانند از آن استفاده کنند. این شبکه اجتماعی به سرورها متصل نمی‌شود و از کار افتاده است. کلاب هاوس در توییتر گفته در حال تلاش برای رفع مشکل است.

بررسی طرح حمایت از کاربران فضای مجازی فردا آغاز می شود

کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی فردا یکشنبه بررسی این طرح را با حضور نمایندگان عضو این کمیسیون آغاز می کند.

اینستاگرام از ویژگی «Live Scheduling» برای مدیریت زمان بندی لایو رونمایی کرد

اینستاگرام از ویژگی جدیدی برای پخش زنده با نام «Live Scheduling» رونمایی کرد که در واقع ابزار زمان‌بندی لایو‌های اینستاگرامی محسوب می‌شود.

واتس‌اپ احتمالا به‌زودی مدیریت محتوای فایل بکاپ را ممکن می‌کند

واتس‌اپ با اضافه کردن دکمه جدید «مدیریت حجم بکاپ» ظاهرا روی بهینه‌‌سازی این قابلیت کار می‌کند تا کاربران بتوانند هنگام تعویض دستگاه‌های خود، به انتخاب خودشان مشخص کنند از کدام محتواها فایل پشتیبان تهیه شود.

واکنش وزیر ارتباطات به احتمال قطع دسترسی کاربران ایرانی به اینستاگرام

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به احتمال قطع دسترسی به اینستاگرام گفت که این جزو تصمیماتی نیست که در اختیار این وزارتخانه باشد.

مشکل جدید در اینستاگرام از امشب

اختلال در لود (نمایش) مدیا در اینستاگرام. محتوای پست‌ها و استوری ها برای برخی از کاربران لود نمی‌شود. در حال حاضر ریپورت مشکلات اینستاگرام در حال افزایش است.

هجوم میلیونی کاربران به سیگنال پس از قطعی واتس‌اپ

سرویس پیام رسان خصوصی سیگنال در مدت قطعی طولانی سرویسهای فیس بوک از جمله واتس‌اپ، با خیل عظیم کاربرانی روبرو شد که به عضویت این سرویس درآمدند.

ابهام در تعرفه استفاده از پیام‌رسان‌‌های داخلی/ نرخ یک‌سوم یا یک‌پنجم قیمت اینترنت برای کاربران محاسبه می‌شود؟

مجلس امسال تعرفه استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی را یک‌پنجم اینترنت تصویب کرده است اما مصوبه قبلی وزارت ارتباطات تعرفه استفاده از پیام‌رسان داخلی را یک‌سوم قیمت اینترنت می‌داند. معاون وزیر هم حتی پس از قانون جدید، بر تعرفه قبلی تاکید دارد. اما کدام تعرفه معیار عمل است؟

مطالب پر بازدید آرشیو