دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو

درگاه SD مک‌‌بوک پرو جدید از UHS-II با سرعت حداکثر ۲۵۰ مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند

اپل تأیید کرده است که کارت‌خوان SD در هر دو مدل مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ از استاندارد UHS-II با سرعت ۲۵۰ مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند.

وظایف دولت درباره سامانه‌های آموزش مجازی

مطابق با سند الزامات سامانه‌های آموزش مجازی، دولت باید تجهیزات و ابزار دسترسی لازم برای معلمان و دانش آموزان کمتر برخوردار را به سامانه شاد، با تأیید مرکز ملی فضای مجازی تأمین کند.

ضرورت توجه دولت به «دولت الکترونیک» / شرکت مخابرات از انحصار خارج شود

رییس سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر اجرای دولت الکترونیک گفت: سال‌ها و در برنامه‌های متعدد پنج‌ساله کشور قرار است دولت الکترونیک اجرا شود ولی هنوز به سرانجام نرسیده است.

ارسال پیامک تبلیغاتی از شماره شخصی تخلف است

دریافت پیامک‌های تبلیغاتی برای مشترکان هیچ هزینه‌ای ندارد و با غیر فعال‌سازی پیامک تبلیغاتی، پیامک محتوایی که مشترک عضو آن است مسدود نمی‌شود.

واکسن کرونای فایزر تا ۹۳ درصد در جلوگیری از بستری شدن افراد ۱۲ تا ۱۸ ساله‌ موثر است

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا (CDC) می‌گوید واکسن کرونا فایزر در جلوگیری از بستری شدن نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله، تا ۹۳ درصد اثربخشی دارد. تحقیقات این مرکز نشان داده که نیاز به واکسیناسیون در این گروه سنی حالا بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

جدیدترین سری موبایل گوگل؛ موبایل های پیکسل با باتری ۲۴ ساعته رونمایی شدند

گوگل از جدیدترین سری موبایل پیکسل به نام‌های پیکسل ۶ و پیکسل۶ پرو با باتری ۲۴ ساعته و پیشرفته‌ترین دوربین در این مجموعه رونمایی کرد.

جلالی: تنها ۲۵ درصد از ظرفیت دولت الکترونیک اجرا می‌شود

نماینده مردم رفسنجان با بیان اینکه دولت کاملا الترونیک، یک انقلاب اداری محسوب می‌شود، گفت: متأسفانه ۲۵ درصد از این ظرفیت بیشتر استفاده نمی‌کنیم. اکثر کشورهای دنیا، همه کارهای اداری‌شان الترونیک شده است.

بسته مکالمه ویژه هفته وحدت مختص تمامی مشترکان همراه اول

همزمان با آغاز هفته وحدت، بسته مکالمه ویژه همراه اول برای تمامی مشترکان در دسترس قرار گرفت.

رونمایی مدل‌های جدید پیکسل گوگل

گوگل گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را که جدیدترین مدل‌های تلفن هوشمند این شرکت و نخستین مدلهای مجهز به پردازنده تنسور ساخت این شرکت هستند را معرفی کرد.

تماشای ماه کامل شکارچی را از دست ندهید

ماه امروز، چهارشنبه، ۲۸ مهر ماه به فاز کامل خود می‌رسد و از ساعت ۱۸:۲۷ دقیقه قابل تماشا است.

مطالب پر بازدید آرشیو