جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو

اولویت دولت بر مجلس برای قانونگذاری فضای مجازی

نبود قوانین کافی در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی از جمله معضلاتی است که نه تنها بخش خصوصی بارها به آن اذعان کرده، بلکه مسئولان امر هم بارها به آن تأکید کرده‌اند.

رییس نصر تهران خواستار مشارکت بخش خصوصی در تکمیل شبکه ملی اطلاعات شد

رئیس هیئت مدیره نصر تهران از دولت خواست تا از ظرفیت و مشارکت بخش خصوصی در طراحی و اجرای شبکه ملی اطلاعات استفاده کند. به اعتقاد وی بخش خصوصی توانمندی‌های لازم را برای تحقق اهداف شبکه ملی اطلاعات دارد.

برنامه‌هایی که باید همین حالا از گوشی‌تان حذف کنید

هفت اپلیکیشن اندرویدی در فروشگاه گوگل‌پلی شناسایی شده که حاوی بدافزار جوکر هستند و باید فورا از گوشی شما حذف شوند.

برگزاری جلسه شورای عالی فضایی بعد از ۱۰ سال تا ۲ هفته آینده

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا ۲ هفته آینده، جلسه شورای عالی فضایی پس از ۱۰ سال برگزار و اعضای این شورا معرفی خواهند شد.

وزیر ارتباطات: اشتغال «فناوری پایه» را راه‌اندازی خواهیم کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از کارهایی که قصد راه‌اندازی آن را داریم، اشتغال فناوری پایه است که یک سر آن به فرهنگ و سر دیگر به فناوری متصل است.

زارع پور: بخشی از انتقادات درباره کندی اینترنت درست است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بخشی از انتقادات درباره کندی اینترنت را درست و بخشی را هم ناشی از فضاسازی رسانه‌ای دانست.

متوسط سرعت اینترنت ثابت ایران ۳ پله رشد کرد

طبق گزارش جدید وب سایت اسپید تست متوسط سرعت اینترنت ثابت و موبایل جهان نسبت به ماه گذشته رشد داشته و همچنین جایگاه ایران در رده بندی اینترنت ثابت ۳ پله رشد کرده است.

قبض‌های نجومی تلفن از کجا می‌آیند؟

برخی از مشترکان در حالی قبض‌های نجومی تلفن دریافت می‌کنند که این قبض‌ها به‌دلیل تماس با شماره‌هایی از کشورهای خارجی است و در نتیجه برقراری تماس با آنها برایشان هزینه زیادی در پی داشته است.

استفاده از عنوان تلگرام، توئیتر و یوتیوب توسط ناشران دیجیتال ممنوع شد

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ناشران دیجیتال و متقاضیان دریافت جواز تکثیر نرم‌افزارهای خارجی را از استفاده از نام و عنوان پلتفرم‌های خارجی که طبق قوانین کشور فیلتر شده‌اند منع کرد.

پایداری شبکه رایتل در مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان

با وجود وقوع دو زمین لرزه در استان هرمزگان، ترافیک شبکه رایتل در این مناطق بدون اختلال است.

مطالب پر بازدید آرشیو