سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اپراتورها

یک بام و دو هوای ادعای بی‌پولی و هزینه‌های اضافه/ وزارت ارتباطات و اپراتورها باید ضمانت بدهند

رئیس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان مجلس با انتقاد از مدل افزایش تعرفه‌های اینترنت می‌گوید: رفتار اپراتورهای موبایل متناقض است؛ زیرا از یک سو ادعا می‌کنند برای توسعه شبکه، درآمد ندارند و از طرف دیگر هزینه‌های غیرضروری می‌کنند.

راه‌اندازی شبکه ۵G همراه اول در جزیره کیش همزمان با کیتکس ۲۰۲۲

هشتمین سایت ۵G همراه اول به عنوان سریع‌ترین شبکه اینترنتی کشور، در جزیره کیش به بهره‌برداری رسید و از امروز قابل استفاده توسط کیشوندان است.

آخرین آمار سهم بازار اپراتورهای همراه اعلام شد

بر اساس داده‌های آخرین گزارش منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در زمستان ۱۴۰۰، ایرانسل تنها اپراتوری است که سهم بازارش افزایش داشته است.

زارع‌پور: هرگونه افزایش تعرفه ارتباطی منوط به تضمین اپراتورها برای ارتقای کیفیت خدمات است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر افزایش تعرفه اینترنت، اپراتورها را ملزم به توسعه شبکه ارتباطی کشور و استفاده از فناوری‌های جدید نکند، با آن مخالفیم.

مبین‌نت: ۶۰ درصد رشد سود عملیاتی داشته‌ایم

جلسه ارائه گزارش سالانه هیئت مدیره به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ با حضور رییس، اعضای هیات مدیره و مدیران همراه اول برگزار شد. در این جلسه رشد سود عملیاتی این شرکت ۶۰ درصد اعلام شد.

افزایش حق السهم دولت از درآمد اپراتورها قطعی شد

درجریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱، نمایندگان مجلس با چند بند مهم این لایحه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات موافقت کردند. از جمله آنکه به توسعه شبکه ملی اطلاعات ۵ هزار میلیارد ریال تخصیص یابد.

مخالفت زارع‌پور با افزایش حق‌السهم دولت از درآمد اپراتورها

وزیر ارتباطات در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت از افزایش حق‌السهم دولت از درآمد اپراتورهای همراه انتقاد کرد و آن را منطبق بر چارچوب‌های حقوقی ندانست. طبق گفته عیسی زارع‌پور این تصمیم برای وزارت ارتباطات مشکلات جدی ایجاد خواهد کرد.

ساختمان‌های عمومی و تجاری تهران تا ۵ ماه آینده مجهز به سیستم پایش اعلام حریق هوشمند می‌شوند

ساختمان‌های عمومی و تجاری تهران تا تیرماه ۱۴۰۱ از سوی مبین‌نت به عنوان اپراتور پایش هوشمند اعلام حریق ساختمان مجهز به سیستم پایش اعلام حریق خواهند شد.

محمد مردانی مدیرعامل و محمدعلی فرقانی رئیس هیات مدیره شرکت گروه فن‌آوا شدند

طی برگزاری نشست هیات مدیره شرکت گروه فن‌آوا و تصمیم هیات مدیره، محمد مردانی به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات‌مدیره و محمدعلی فرقانی به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت گروه فن‌آوا منصوب شدند.

هدایای ویژۀ ایرانسل برای روز مادر و روز پدر اعلام شد

ایرانسل، هدایای ویژۀ خود به مناسبت «روز مادر» و «روز پدر» را اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ اینترنت هدیه و بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی است.

مطالب پر بازدید آرشیو