شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اپراتورها

زارع‌پور: پایداری شبکه ارتباطی کشور در آغاز سال تحصیلی ضروری است/ نقش ویژه اپراتورها در تحقق شبکه ملی اطلاعات

وزیر ارتباطات با تأکید بر اینکه برنامه محوری وزارت ارتباطات در دوره جدید تکمیل شبکه ملی اطلاعات است، گفت: برای تحقق این برنامه نقش اپراتورها برجسته است و اگر اپراتورها پای کار نیایند این برنامه محقق نخواهد شد.

برگزاری کنگره ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم با حمایت ایرانسل

سیزدهمین کنگرۀ ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون ایران (مهندسی مکانیک بیوسیستم ۱۴۰۰) و اولین جشنوارۀ دانش‌آموزی مهندسی بیوسیستم، با حمایت ایرانسل برگزار شد.

عرضه سیمکارت‌های دائمی واعتباری همراه اول ویژه جوانان و دانشجویان

همراه اول در سال تحصیلی جدید با طرح‌های ویژه سیمکارت جوانان و سیمکارت دانشجو میزبان جویندگان دانش و افتخارآفرینان فردا خواهد بود.

ادعای افزایش ۳۰ درصدی هزینه تماس در صورت ذخیره شماره با کد +۹۸ کذب است

اهل فن و افراد مطلع از سیستم مخابراتی کشور می‌دانند که +۹۸ در سیستم نامبرینگ کشور تعریف شده است و همان کارکرد صفر را انجام ‌می‌دهد.

مدیرعامل ایرانسل: همه با هم، مزایای فناوری‌های نوین را به مردم ارائه کنیم

مدیرعامل ایرانسل در سخنرانی خود در پنجمین کنفرانس مهندسی مخابرات ایران (ICCE ۲۰۲۱)، ابراز امیدواری کرد که همۀ بازیگران زیست‌بوم فناوری‌اطلاعات و ارتباطات بتوانند با کمک هم، مزایای فناوری نوظهور دیجیتال را به مردم ارائه کنند.

چگونه سیم‌کارت‌های اضافی خود را سلب امتیاز کنیم؟

این روزها در هر خانه چند سیم‌کارت بلا استفاده وجود داشته که در صورت عدم نیاز می‌توانید آن‌ها را سلب امتیاز کنید تا از خطرات احتمالی مفقودی سیم‌کارت و ماجراهای بعد آن مصون بمانید.

پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله ‎زده خراسان رضوی

با وجود وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری در حوالی قوچان استان خراسان رضوی، ترافیک شبکه در مناطق زلزله ‎زده روان و بدون اختلال است.

هوشمندسازی در اولویت برنامه های تحقیق و توسعه همراه اول

علیرغم مدت کوتاهی که از تأسیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول می گذرد، این مرکز توانسته اقدامات قابل توجهی را در زمینه های بومی سازی، پایلوت فناوری های جدید و توسعه اکوسیستم نوآوری در صنعت ارتباطات کشور انجام دهد.

کاهش انحصار مخابرات با اعطای پروانه اپراتوری به شهرداری و وزارت نیرو

اعطای پروانه اپراتوری برای شهرداری و وزارت نیرو به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات دولت سیزدهم سپرده شد. این پروانه قرار است باعث کاهش انحصار مخابرات در این بازار و توسعه شبکه فیبر نوری و در نهایت، افزایش کیفیت اینترنت ثابت کاربران شود.

چند نفر اپراتور خود را عوض کردند؟

طبق آخرین آمار اعلامی، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان خردادماه، ۲۶ هزار و ۸۵۵ ترابرد تکمیل شده است و مشترکان این اپراتورها با حفظ شماره خود توانستند از خدمات اپراتور دیگری استفاده کنند.

مطالب پر بازدید آرشیو