شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اپراتورها

ارسال پیامک تبلیغاتی از شماره شخصی تخلف است

دریافت پیامک‌های تبلیغاتی برای مشترکان هیچ هزینه‌ای ندارد و با غیر فعال‌سازی پیامک تبلیغاتی، پیامک محتوایی که مشترک عضو آن است مسدود نمی‌شود.

بسته مکالمه ویژه هفته وحدت مختص تمامی مشترکان همراه اول

همزمان با آغاز هفته وحدت، بسته مکالمه ویژه همراه اول برای تمامی مشترکان در دسترس قرار گرفت.

فعال‌سازی بسته‌های اینترنت رایگان رایتل با آغاز سال تحصیلی

بسته‌های اینترنت رایگان رایتل برای دانشجویان و طلاب، معلمان و اساتید دانشگاه فعال شد.

همراه اول موفق به دریافت بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی شد

در نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، همراه اول موفق به دریافت «نشان‌ عالی مسئولیت اجتماعی ۶ ستاره» شد و از مدیرعامل این اپراتور به‌عنوان «سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی» تقدیر شد.

سیم‌کارت‌های به‌نامتان را شناسایی و اضافی‌ها را مسدود کنید

محدودیت ۱۰ سیم‌کارت برای هر شخص حقیقی و سوءاستفاده از سیم‌کارت‌هایی که در اختیار مالک نیست، کاربران را ملزم می‌کند از تعداد سیم‌کارت‌هایی که در هر اپراتور به نامشان ثبت شده، آگاهی داشته باشند و نسبت‌به مسدودسازی سیم‌کارت‌هایی که آنها مطلع نیستند، اقدام کنند.

خط تولید سیم‌کارت بومی راه‌اندازی شد

با راه‌اندازی خط تولید بومی، سیم‌کارتی در اختیار مشترکان ایرانسل قرار می‌گیرد که مراحل طراحی، تولید و اجرای سیستم‌عامل آن، کاملاً در داخل کشور انجام شده است.

چارچوب موافقتنامه سطح خدمات در اپراتورها چیست؟

ضوابط و چارچوب موافقتنامه‌های سطح خدمات (SLA) یک قرارداد دوجانبه بین خدمت‌دهنده و خدمت‌گیرنده، با هدف تضمین کیفیت خدمات است و اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات علاوه بر الزام قانونی مصوبات، سعی می‌کنند این چارچوب را رعایت کنند و کاربران نیز در حساب کاربری خود می‌توانند سرعت و کیفیت سرویس خود را اندازه‌گیری کرده و در صورت وجود مشکل نسبت به ثبت ثبت درخواست و شکایت از طریق سایت اپراتور اقدام کنند.

تعرفه تماس و پیامک رومینگ اپراتورها چند است؟

هنگام سفر به کشورهای خارجی، برقراری ارتباط با ایران می‌تواند به دو شیوه خرید سیم‌کارت کشور مقصد یا استفاده از سرویس رومینگ سیم‌کارت‌های ایرانی انجام شود، اما ناآگاهی از نحوه استفاده از این سرویس می‌تواند هزینه‌های بالایی را برای کاربران بتراشد.

وزیر ارتباطات: اپراتورها نقش ویژه ای در تحقق شبکه ملی اطلاعات بر عهده دارند

وزیر ارتباطات با اشاره به نقش ویژه اپراتورها در تحقق شبکه ملی اطلاعات گفت: پایداری شبکه ارتباطی کشور در آغاز سال تحصیلی ضروری است.

تعرفه ویژه رومینگ ایرانسل برای اربعین ۱۴۰۰

تعرفۀ ویژۀ رومینگ ایرانسل برای اربعین حسینی اعلام شد. ایرانسل همچنین امکان مشارکت مشترکان خود در طرح توسعۀ حرم حضرت امام حسین(ع) را فراهم کرده است.

مطالب پر بازدید آرشیو