سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو اخبار برگزیده

تعیین ضرب‌العجل، بهترین راه اجرای نسخه الکترونیکی دارو

سال گذشته، محمد مهدی ناصحی، مدیرعامل بیمه سلامت با اشاره به وجود ضعف‌هایی در جریان نسخه نویسی الکترونیکی کشور اعلام کرد: «زیرساخت‌ها در بخش دولتی ضعیف است و در بخش خصوصی در زمینه سخت‌افزاری مشکلی وجود ندارد و در ۹۶ درصد بخش‌های خصوصی موسسات طرف قرارداد، اتصال برقرار شده است اما در بخش دولتی در حوزه سرپایی این میزان کمتر است.»

زارع پور: صحبت هایم در مورد عملکرد وزارت ارتباطات قبل تحریف شد

وزیر ارتباطات با بیان اینکه اظهاراتم درباره عملکرد وزارت ارتباطات قبل تحریف شده، گفت: بیان نقاط قوت دولت گذشته به معنی چشم پوشی از کوتاهی متعددی نیست که در مدیریت فضای مجازی انجام شده است.

فاز اول پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ایجاد می شود

دولت در لایحه بودجه سال آینده وزارت ارتباطات را به راه اندازی پنجره ملی خدمات هوشمند دولت تا پایان دی ماه ۱۴۰۱ و توجه به دو محور اصلی توسعه خدمات الکترونیکی و اقتصاد دیجیتال مکلف کرده است.

چگونه ردیابی مکان خود توسط گوگل را متوقف کنیم؟

گوگل اطلاعات مکان و تاریخچه دیتای شما را هنگامی که از اپلیکیشنهای این شرکت استفاده می کنید، ذخیره می کند. با این حال راه‌هایی برای متوقف کردن ردیابی مکان کاربر وجود دارد.

حقه‌های آیفون که بیشتر مردم نمی‌دانند

ویژگی‌های مخفی بسیاری در آیفون به همراه میانبرهای داخلی مفیدی وجود دارد که ممکن است کاربران از آنها خبر نداشته باشند، از آن جمله میتوان به ویژگی PDF کردن صفحات وب و تماس‌ اضطراری از مخاطبان خاص اشاره کرد.

انتقاد نخبگان ارتباطاتی و حقوقی از طرح صیانت در مرکز پژوهش‌های مجلس مطرح شد

نخبگان رشته‌های حقوق، ارتباطات و جامعه‌شناسی با حضور در مرکز پژوهش‌های مجلس، انتقادات خود نسبت به طرح صیانت را مطرح کردند.

کیفیت را بسنجید و از اینترنت بی‌کیفیت شکایت کنید

مشترکان اینترنت می‌توانند درصورت مشاهده عدم تطبیق سرعت فروخته‌شده و سرعت دریافتی، حجم خریداری‌شده و حجم دریافتی از سوی اپراتورها، موضوع را در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات با آدرس ۱۹۵.cra.ir ثبت کنند.

تغییرات پیشنهادی طرح صیانت چیست؟ دبیر کمیسیون مشترک تشریح می‌کند

رئیس کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از تغییرات این طرح و حذف برخی مواد و تبصره‌های آن خبر داد. از جمله این تغییرات می‌توان به پیشنهاد ایجاد مانع برای مسدودسازی سلیقه‌ای شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار و پررنگ‌تر شدن نقش کمیسیون عالی برای تنظیم‌گری اشاره کرد.

جزئیات برنامه های دولت سیزدهم برای شبکه ملی اطلاعات

معاون وزیر ارتباطات در نخستین اظهارنظر درباره جزئیات برنامه های دولت سیزدهم برای شبکه ملی اطلاعات، از راه اندازی قطب های بزرگ داده و نوسازی زیرساخت شبکه مطابق با تکنولوژی های روز، خبر داد.

پاسخگویی به بیش از ۵۴۰ هزار درخواست مشتریان مخابرات منطقه تهران

کارشناسان واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، به درخواست ۵۴۲ هزار و ۷۳ مشترک تلفن ثابت رسیدگی کردند.

مطالب پر بازدید آرشیو