شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

14 میلیون آمریکایی به اینترنت پهن‌باند دسترسی ندارند

تزئيني

دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۱:۰۰


کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) در گزارش اخیر وضعیت اینترنت پهن‌باند در آمریکا اعلام کرد که اینترنت پهن‌باند هنوز در میان آمریکایی‌ها به صورت معقول توسعه نیافته است.

وایمکس نیوز - اگر چه FCC برای ششمین بار از سال 1999 است که گزارش توسعه اینترنت پهن‌باند را ارایه می‌دهد، اولین بار است که به چنین نتیجه‌ای اشاره کرده است. این کمیسیون در گزارش قبلی خود از شاخص پهن‌باند و روش‌شناسی که برای ارزیابی مناطق خدمات اینترنت پرسرعت تعیین شده انتقاد کرده بود.
به طور مثال در گزارش سال 2008 کمیسیون ارتباطات فدرال، اینترنتی با سرعت دانلود 200 کیلو بیت در ثانیه اینترنت پهن‌باند تعریف می‌شده است.
در گزارش امسال این کمیسیون آمده، ارزیابی ما از الگوی ترافیک اینترنت نشان می‌دهد که تعداد مشتریانی که به اینترنت پرسرعت برای تماشای تصاویر ویدیویی آنلاین دسترسی پیدا می‌کنند روز به روز در حال افزایش است و امروزه مشترکان از اینترنت برای کارهایی به غیر از ارسال و دریافت ایمیل و وب‌گردی استفاده می‌کنند.
بر اساس شاخص‌های تعیین شده توسط این کمیسیون، 14 میلیون آمریکایی در مناطقی به سر می‌برند که هنوز امکان اتصال به اینترنت پهن‌باند را ندارد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو