شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلفن-همراه
اذری جهرمی

به دلیل عدم آنتن‌دهی تلفن‌های همراه همزمان با قطعی برق

وزیر ارتباطات عذرخواهی کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره علت قطعی تلفن‌های همراه همزمان با قطعی برق گفت: باتری دکل‌های تلفن همراه، برای دو ساعت پاسخگوی قطع برق هستند، اما در برخی نواحی، هشت ساعت برق مستمر شهری در دسترس نیست. در تلاش برای بهبودیم و از مشکل به‌وجودآمده پوزش می‌طلبیم.

ادامه مطلب

شارژر

شارژ کامل تلفن در ۸ دقیقه!

در دنیای اشباع شده تلفنهای هوشمند، سرعت شارژ به راه دیگری تبدیل شده تا سازندگان خود را از رقیبانشان متمایز کنند.

ادامه مطلب

گوشی موبایل

کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت گوشی در بازار تلفن همراه

طبق وضعیت بازار موبایل، نگاه ها به بازار تلفن همراه در اردیبهشت ماه به شدت کم‌رنگ شده و در نتیجه آن قیمت موبایل با کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی همراه بوده است.

ادامه مطلب

تلفن همراه

تولید ۱۴ میلیون گوشی هوشمند در یک بازه ۵ ساله

به گفته معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری، پیش‌بینی می‌شود تا پایان دوره ۵ ساله اجرای طرح حمایت از توسعه زیست‌بوم همراه، توسعه بازار و فناوری تولید گوشی‌های هوشمند داخلی، صرفه‌جویی ارزی بیش از یک میلیارد دلار با تولید ۱۴ میلیون دستگاه گوشی همراه هوشمند و تبلت را شاهد باشیم.

ادامه مطلب

تلفن همراه

سرانجام نامشخص ابهامات ثبت سفارش تلفن همراه/ چرا وزارت صمت شفاف سازی نکرد؟

حدود یک ماه از طرح ابهامات درخصوص ثبت سفارش تلفن همراه از سوی مسئولان اتاق اصناف می‌گذرد، در این بین وزارت صمت بایستی،‌ در خصوص موضوع مذکور شفاف سازی کند.

ادامه مطلب

 ضریب نفوذ تلفن همراه

رتبه دوم کشوری گیلان در شاخص ضریب نفوذ تلفن همراه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان با بیان این که ضریب نفوذ تلفن همراه در استان نسبت به اسفند ۹۸ با رشد ۸.۵ درصدی از ۱۵۴ درصد به ۱۶۷.۱۵ درصد رسیده، گفت: در حال حاضر گیلان رتبه دوم کشور را در این شاخص به خود اختصاص داده است.

ادامه مطلب

موبایل

تلفن همراه در ایران از ترکیه و دبی ارزان‌تر است​​​​​​​

به گفته رئیس کمیسیون تنظیم بازار انجمن موبایل ایران، اکنون تنها تلفن همراه گران‌تر از دوران پیش از رجیستری نیست، بلکه ارزان‌تر است و کاربران می‌تواند با چهار میلیون تومان یک تلفن همراه با امکانات کامل بخرند.

ادامه مطلب

موبایل

گوشی ارزان قیمت جدید شیوآمی عرضه شد

شیوآمی گوشی ارزان قیمت جدیدی به نام ردمی کی ۴۰ تولید کرده که مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۸۸۸ و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است.

ادامه مطلب

موبایل

اگر در این حالت با موبایل کار کنید کور می‌شوید

تلفن همراه هوشمند که این روزها دردست اکثر مردم پیدا می‌شود می‌تواند در صورت استفاده نامناسب فرد را با مشکل کوری و نگرانی ناگهانی از عدم توانایی دیدن اشیاء روبه رو کند.

ادامه مطلب

گوشی

واکنش تعزیرات به گرانفروشی بازار تلفن همراه و لوازم جانبی آن

قیمت تلفن‌ همراه و لوازم‌ جانبی مدتی است که سر به فلک کشیده و هیچ یک از مسئولان نظارتی نیز واکنشی به موضوع نداشته و اقدامی برای کاهش التهاب این بازار نکردند.

ادامه مطلب