چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهر هوشمند

شاپرک اعلام کرد: اخذ ای‌نماد برای پذیرندگان پرداخت یارها از سوم آذر اجباری می‌شود

شاپرک با ارسال پیامی به شرکت‌های پرداخت یار اعلام کرد که از روز چهارشنبه سوم آذر اخذ نماد اعتماد الکترونیکی برای پذیرندگان پشتیبانی شده الزامی است.

با برگزاری کنفرانسی از سوی پژوهشگاه ICT محقق می‌شود بررسی شبکه ملی اطلاعات و هوشمندسازی در بهمن ماه

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری سیزدهمین کنفرانس علمی فرماندهی و کنترل ایران (C۴I) با شعار "فرماندهی و کنترل، فناوری‌های نو، پیشرفت ملی" در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

اجرای ۴ پروژه پرچمدار در حوزه اینترنت اشیا به فراخوان گذاشته شد

مرکز توسعه فناوری‌های نوظهور دیجیتال در راستای اجرای ۴ پروژه پرچمدار در حوزه اینترنت اشیا، فراخوان داد.

نقشه راه دولت هوشمند تهیه شد

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات از تدوین نسخه اول نقشه راه دولت هوشمند خبر داد و گفت: این سند، برنامه ۴ سال آینده کشور برای هوشمندسازی خدمات خواهد بود.

تهران در جمع ٣ فینالیست جایزه جهانی شهرهای هوشمند

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از انتخاب تهران به عنوان یکی از سه برگزیده نهایی جایزه کنگره جهانی شهرهای هوشمند در سال ۲۰۲۱ خبر داد

در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ مدل بومی ارزیابی شهرهای هوشمند ایران تدوین شد

به منظور بومی سازی شاخص‌های ارزیابی شهرهای هوشمند متناسب با شرایط و نیازمندی‌های کشور پروژه «تدوین مدل بومی ارزیابی شهرهای هوشمند ایران» در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرا شد.

معاون وزیر ارتباطات: «خدمات پستی الکترونیکی» توسعه می‌یابد

مدیرعامل شرکت ملی پست، از توسعه خدمات الکترونیکی این مجموعه خبر داد و جزئیات این توسعه را تشریح کرد.

سرویس اعتباری اسنپ راه‌اندازی شد

سرویس اعتباری اسنپ‌ با مدل «الان بخر، بعدا پرداخت کن» (Buy Now, Pay Later) که به اختصار BNPL نامیده می‌شود در سوپر اپلیکیشن اسنپ راه‌اندازی شد.

در مقاله ای با مشارکت ایران بررسی شد؛ چرا شهرهای هوشمند برای توسعه بسیار مهم هستند

شاخه آسیا و اقیانوسیه برنامه توسعه سازمان ملل (سایت UNDP)، مقاله ای با عنوان «چرا شهرهای واقعاً هوشمند برای توسعه بسیار مهم هستند» را که با مشارکت ایران تهیه شده است، منتشر کرد.

طراحی ساختارهای شهر هوشمند با تاکید بر اینترنت اشیاء

یک شرکت دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به طراحی و ارائه تجهیزات و ساختارهای هوشمند شهری با تاکید بر اینترنت اشیاء، یکپارچگی و هوشمندسازی شهر و خانه‌های هوشمند در کشور شد.یک شرکت دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به طراحی و ارائه تجهیزات و ساختارهای هوشمند شهری با تاکید بر اینترنت اشیاء، یکپارچگی و هوشمندسازی شهر و خانه‌های هوشمند در کشور شد.

مطالب پر بازدید آرشیو