جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فضاي مجازي

واتس اپ عقب نشینی کرد/ حساب کاربران محدود نمی شود

واتس اپ در بیانیه ای اعلام کرد حساب کاربرانی که آپدیت جدید را قبول نکنند، محدود نخواهد شد.

مخفی کردن لایک به اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام گزینه مخفی کردن شمارشگر لایک برای پست هایی که در این پلتفرم ارسال می شوند را برای کاربران جهانی عرضه کرد و این تغییر به زودی به فیس بوک خواهد آمد.

میلیون‌ها نفر در صف انتظار برای ورود به کلاب هاوس

مدیرعامل کلاب هاوس که به تازگی نسخه اندروید خود را عرضه کرده است، اعلام کرد میلیون‌ها نفر در لیست انتظار برای ورود به این شبکه اجتماعی صوتی هستند.

ارسال پیام آزاردهنده برای زنان در فضای مجازی مشمول مجازات نقدی می‌شود

مجلس به تازگی بررسی لایحه «حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت» را در دستور کار خود قرار داده است.

هند واتس اپ را تهدید کرد

دولت هند در نامه‌ای از واتس اپ خواسته آپدیت جدید خود را اجرا نکند و همچنین تهدید کرده در صورت عدم همخوانی با قانون فناوری اطلاعات این کشور، علیه پیام رسان اقدام قانونی انجام می‌دهد.

بالاخره دلار دیجیتالی می آید؟

قرار است تا سال ۲۰۲۳ در قالب پروژه ای به نام فد نو، به بسیاری از نیازهای مدرن از جمله نقل و انتقال در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شود.

توئیتر فقط به کاربران برجسته تیک آبی اعطا می کند

توئیتر پس از وقفه ای چند ساله، دوباره به کاربران تیک آبی اعطا می کند. اما این بار قوانین جدیدی وضع شده و توئیتر آن را فقط به گروه های مشخص و کاربران برجسته اعطا می کند.

سازماندهی حملات در فضای مجازی؛ واتس اپ و تلگرام ابزار خشونت صهیونیستها علیه فلسطینیان

صهیونیست‌ها برای سازماندهی حملات و خشونت‌های خود بر علیه فلسطینیان از گروه‌های واتس اپ و کانال‌های تلگرام به طور گسترده استفاده می‌کنند.

آپارتاید دیجیتال صهیونیست‌ها/ شبکه‌های اجتماعی به‌خط شده‌اند

به دنبال افشاگری گسترده جهانیان در مورد جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و محله شیخ جراح، شبکه های اجتماعی آمریکایی برای سانسور محتوای مردمی منتشر شده تلاش می کنند.

تب برگزاری گفت و گوهای زنده به پینترست رسید

پینترست از ۲۴ ماه مه (سوم خرداد) یک رویداد آنلاین سه روزه را برگزار می کند و محتوای برخی از محبوبترین تولیدکنندگان محتوای خود را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

مطالب پر بازدید آرشیو