جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فضاي مجازي

کارمندان فیس بوک خواستار رفع تبعیض علیه محتوای حامی فلسطین شدند

عده ای از کارمندان فیس بوک طی نامه ای سرگشاده به مدیریت این شرکت خواستار بررسی ابزارهای بازبینی که محتوای حمایت از فلسطینیان را سرکوب و سانسور می کند، شدند.

تهدید باج افزار به مذاکرات سیاسی کشید

رییس جمهور آمریکا در حال بررسی تهدید ناشی از حملات باج افزاری است و درباره فعالیت هکرها از روسیه با همتای روسی خود گفت و گو خواهد کرد.

واکنش آذری جهرمی به اظهارات کاندیداها درباره رفع فیلتر توییتر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینکه برخی قبلا انتقاداتی به پلتفرم‌ها و حضور در شبکه‌های مجازی داشتند و امروز از این فضا استفاده می‌کنند، اتفاق خوبی است.

آغاز تبلیغات آزمایشی در فلیت توییتر

توییتر آزمایش تبلیغات در بخش پستهای موقتی معروف به فلیت را آغاز می کند.

تغییر الگوریتم اینستاگرام در واکنش به اتهام سانسور فلسطینیان

اینستاگرام تغییراتی صورت می دهد که ممکن است به اتهام سانسور در این سرویس اشتراک گذاری عکس پاسخ دهد.

گام بلند ۱۴۷ شرکت دانش‌بنیان و خلاق برای توسعه فناوری‌های حوزه امنیت سایبری

با حمایت معاونت علمی و فناوری در حال حاضر ۱۴۷ شرکت دانش‌بنیان و خلاق در حوزه توسعه فناوری‌های مربوط به امنیت سایبری در کشور فعالیت می‌کنند.

گوگل کاربران اندروید را فریب داده است

اسناد جدید نشان می‌دهد مدیران ارشد و کارمندان گوگل از فرایند ردیابی مکان کاربران اندروید مطلع بوده‌اند و دسترسی به تنظیمات حریم خصوصی را سخت‌تر کرده‌اند.

حمله به ویندوز با تماس‌های تلفنی فریبنده

حملات فیشینگ برای فریب کاربران و وادار کردن آنها به نصب بدافزارهای خطرناک امروزه به شیوه‌هایی خلاقانه و حتی با استفاده از تماس‌های تلفنی انجام می‌شود.

توئیتر روند تایید هویت افراد مشهور را متوقف کرد

تنها ۸ روز پس از آنکه توئیتر اعلام کرد روند تأیید هویت و اعطای تیک آبی به افراد مشهور را از سر گرفته، این فرایند دوباره متوقف شد.

حمله هکری بی سابقه به ۱۵۰ سازمان در سراسر جهان

مایکروسافت مدعی شده یک گروه هکری روس که عامل حملات ویرانگر به شرکت آمریکایی سولارویندز بوده، این بار حملات سایبری گسترده ای را به ۱۵۰ شرکت در جهان انجام داده است.

مطالب پر بازدید آرشیو