جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب و کار دیجیتال

کاهش ۵۰ درصدی واردات گوشی‌های شیائومی به کشور در ماه مرداد

انجمن واردکنندگان موبایل در توئیتی اعلام کرد که محدودیت در واردات برخی مدل‌های گوشی‌ به کشور باعث کاهش ۵۰ درصدی واردات شیائومی در مردادماه شده است.

نیجریه رمز ارز عرضه می کند

بانک مرکزی نیجریه تصمیم دارد رمز ارز ملی خود را عرضه کند.

دستوری علیه رانت واردات موبایل

حتما همه با طرح سامانه شناسایی گوشی تلفن همراه و تجهیزات دارای سیم‌کارت یا همان رجیستری آشنایی دارید. طرحی که از سال ۱۳۹۶ با آیفون آغاز شد و سپس تمامی برندهای گوشی تلفن همراه موجود در بازار ایران را دربرگرفت و هدف از اجرای آن هم این بود که صرفا گوشی‌هایی که از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند در شبکه اپراتوری فعال شوند.

شایعه جدید درباره ارتباط ماهواره ای آیفون جدید اپل

یک تحلیلگر معروف مدعی شد نسل جدید آیفون که احتمالا آیفون ۱۳ نام خواهد داشت، شامل پشتیبانی برای تماسها و پیامهای ماهواره ای خواهد بود.

فراخوان اپل برای تعمیر گوشی‌های معیوب آیفون ۱۲

شرکت اپل اعلام کرد درصد کوچکی از مدلهای آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو مشکل صوتی دارند و قول داد گوشی‌های معیوب را تعمیر کند.

قیمت محصولات بزرگترین تراشه ساز جهان افزایش می یابد

طبق گزارشی جدید بزرگترین تراشه ساز جهان تصمیم دارد قیمت محصولاتش را ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش دهد.

رشد ۶۴ درصدی درآمد شیائومی

درآمد شرکت شیائومی چین در سه ماهه دوم امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴ درصد رشد کرد.

اطلاعیه کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال در نقد تبعات طرح حمایت از کاربران تهدید کسب‌وکارهای خرد و از بین رفتن رقابت

کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی در مورد طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی عنوان کرد که تصویب و اجرای چنین طرحی موجب از بین رفتن رقابت و کاهش کیفیت محصولات، مهاجرت جوانان نخبه این حوزه، تهدید مشاغل ایجادشده در فضای مجازی می‌شود و فاصله کشور با علم و فناوری روز دنیا را بیشتر می‌کند.

بازگشت ایران به صنعت استخراج ارزهای دیجیتال تا ۱ ماه آینده

ممنوعیت استخراج رمزارزها در ایران در تاریخ ۲۲ سپتامبر منقضی خواهد شد و ایران عملا به صنعت استخراج ارزهای دیجیتال بازمی گردد.

چگونه‌ با دوربین‌ گلکسی‌های سامسونگ ویدئوی تایم‌لپس بگیریم؟

عکاسی تایم‌لپس (Timelapse) طی سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری قرار گرفته و ویدئوهای آن را در آگهی‌های تبلیغاتی، فیلم‌ها و مستندها، کلیپ‌های شبکه‌های اجتماعی و... می‌بینیم.

مطالب پر بازدید آرشیو