پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب و کار دیجیتال

آیفون ۱۳ با حافظه یک ترابایتی عرضه می شود

طبق پیش بینی یکی از تحلیلگران محصولات اپل ، دو نسخه از آیفون ۱۳ با حافظه یک ترابایتی عرضه می شوند.

بازار بی جان رمزارزها

ارزهای دیجیتالی در محدوده نوسان کمی در حال معامله هستند.

مزایا و تأثیرات هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک چیست؟

هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک با چنان سرعتی در حال رشد است که انتظار می رود درآمد هوش مصنوعی تا سال ۲۰۲۵ به ۳۶.۸ میلیارد دلار در سراسر جهان برسد.

کارت‌های گرافیک دسکتاپ Arc اینتل با قیمت ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلار روانه بازار می‌شوند

اینتل برای رقابت با شرکت‌های انویدیا و AMD آماده می‌شود و از سال آینده میلادی کارت‌های گرافیک Arc را روانه بازار می‌کند. حالا طبق جدیدترین اطلاعات، بالاترین مدل‌های این محصولات می‌خواهند کارت‌های گرافیک انویدیا RTX ۳۰۷۰ و AMD RTX ۶۷۰۰ XT را به چالش بکشند و حداکثر ۵۰۰ دلار قیمت خواهند داشت.

پروژه موبایل تاشوی «تی سی ال» قربانی کمبود تجهیزات شد

شرکت تی سی ال پروژه موبایل تاشو خود را کنار گذاشته زیرا به دلیل کمبود تجهیزات و شیوع همه گیری کرونا نتوانسته قیمت آن را به طور رقابتی حفظ کند.

واردات گوشی موبایل بیشتر از کالای اساسی!

در جریان واردات صورت گرفته در سال جاری گوشی تلفن همراه با بیش از ۱.۴ میلیارد دلار همواره در صدر واردات قرار داشته و بعد از آن هر یک از کالاهای اساسی قرار دارند.

خبر قفل شدن گوشی‌های شیائومی در ایران صحت دارد؟

خبر قفل شدن گوشی از برند شیائومی در کوبا در حالی منتشر شده که انجمن واردکنندگان موبایل می‌گوید تا کنون حتی یک مورد غیرفعال شدن گوشی در ایران یا کشورهای تحریم‌شده دیگر از جمله کره شمالی، سوریه، سودان و کریمه گزارش نشده است و به نظر می‌رسد خبر قفل شدن گوشی‌های شیائومی در ایران صحت ندارد.

به دلیل شیوع کرونا؛ کمبود تراشه تولید گوشی ارزان گوگل در هند را متوقف کرد

طرح دو شرکت گوگل و جیو برای تولید گوشی ارزان قیمت در هند به علت کمبود جهانی تراشه که به علت شیوع ویروس کرونا رخ داده، متوقف شد.

قفل شدن گوشی‌های شیائومی در راستای تحریم‌های آمریکا

گزارشهایی در فضای آنلاین منتشر شده که از افزایش موارد قفل شدن گوشیهای برند رِدمی (Redmi) و می (Mi) شیائومی در کشورها و سرزمینهایی که هدف تحریمهای آمریکا قرار دارند، حکایت دارد.

ارزش ۴۵ میلیارد دلاری بازار اقتصاد دیجیتال ایران

طبق بررسی ها، ارزش بازار اقتصاد دیجیتال کشور بین ۲۵ تا ۴۵ میلیارد دلار است و بیشتر استارتاپ ها ناظر به حوزه واسطه ای و خدمات اند.

مطالب پر بازدید آرشیو