جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو اخبار برگزیده

مخترع پلی استیشن: متاورس «بی فایده» است

«کن کوتاراگی» مخترع پلی استیشن در مصاحبه جدید خود با بلومبرگ درباره متاورس و هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده صحبت کرد و به نظر می‌رسد چندان تحت تاثیر این فناوری قرار نگرفته است.

دکتر رعیتی فرد: به زودی ITMC به جایگاه اصلی خود باز می گردد

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از شرکت کارخانجات مخابراتی ایران، آینده ITMC را روشن پیش بینی نمود و اظهار امیدواری کرد به زودی ITMC به جایگاه اصلی خود باز گردد.

وزیر ارتباطات: همکاری با چین برای «ملی کردن اینترنت» شایعه است

وزیر ارتباطات گفت: شایعات همکاری با چین برای ملی کردن اینترنت بی اساس است.

هشت توصیه برای افزایش سرعت گوشی اندرویدی

گوشی‌های اندرویدی پس از مدتی مثل روز اولی که از جعبه خارج کرده بودید کار نمی‌کنند و اپلیکیشن‌های نصب شده، بازی‌ها و فایل‌های اضافی (جانک فایل) روی عملکرد آنها تاثیر منفی می‌گذارند.

استقبال از ادغام ۲ نمایشگاه «تلکام» و «الکامپ»

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران (نصر) گفت: از ادغام نمایشگاه‌های تلکام و الکامپ استقبال می‌کنیم.

اتصال مجدد ۱۰۰۰ گیگ از ظرفیت بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت

پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص قطع ۱۰۰۰ گیگ از ظرفیت اینترنت بین الملل کشور، شرکت ارتباطات زیرساخت اتصال مجدد آن را اعلام کرد.

مدیرعامل شاپرک وعده اصلاح نظام کارمزد در ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۱ را داد

مدیرعامل شاپرک وعده داد تا سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ نظام کارمزد اصلاح شود. اصلاح نظام کارمزد بیش از یک دهه است که در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد اما به دلایل مختلف هر بار تغییر نظام کارمزدی کشور به تاخیر می‌افتد حال طبق گفته کارشناسان وضعیت به گونه‌ای است که اگر تغییری در نظام کارمزد اتفاق نیافتد، شبکه پرداخت به صورت کامل به اغما خواهد رفت.

اپل کاربران را مجبور به خروج از iOS ۱۴ می‌کند

اپل دیگر به کاربران اجازه نمی‌دهد با به‌روزرسانی‌های امنیتی در iOS ۱۴ بمانند.

تسلا از پذیرش دوج کوین برای خرید برخی محصولات خود خبر داد

تسلا غول خودروهای الکتریکی، از ساعاتی قبل برخی محصولات خود را وب‌سایت‌اش با رمزازر دوج کوین قیمت گذاری کرده است. بر اساس داده‌های وب‌سایت CoinMarketCap، بعد از اعلام این خبر، قیمت این رمزارز جنجالی بیش از ۱۳.۳۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

وعده های مخابرات برای اینترنت ثابت و توسعه شبکه

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تشریح برنامه های آینده این شرکت برای توسعه شبکه اعلام کرد: راه اندازی ۲۰ میلیون خط فیبر نوری به ۱.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.

مطالب پر بازدید آرشیو