چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

آرشیو اخبار برگزیده

شرکت های فناوری باید به قربانیان کلاهبرداری آنلاین غرامت دهند

یکی از قانونگذاران انگلیسی معتقد است شرکت های بزرگ فناوری با پلتفرم های آنلاین حاوی تبلیغات کلاهبردارانه، باید خسارت کاربران را بازپرداخت کنند.

عضو کمیسیون مشترک: بررسی طرح صیانت به سال آینده موکول شد

عضو کمیسیون مشترک اعلام کرد جلسات این کمیسیون تا پایان سال دیگر تشکیل نشده و بررسی طرح صیانت به سال آینده موکول خواهد شد. این در حالی است که جلسه امروز کمیسیون مشترک به علت شیوع کرونا در مجلس تعطیل شد.

توسعه تست کرونا مبتنی بر دوربین گوشی‌های هوشمند که دقتی اندازه آزمایش PCR دارد

دانشمندان تست کرونا بسیار دقیقی را توسعه داده‌اند که تنها به کیت با فناوری سطح پایین و یک موبایل نیاز دارد و می‌تواند به عنوان جایگزینی سریع‌تر و ارزان‌تر برای آزمایش PCR مورد استفاده قرار بگیرد.

با ایموجی‌های جدید آی‌اواس ۱۵.۴ آشنا شوید

اپل ساعاتی پیش عرضه نسخه بتای عمومی‌ آی او اس ۱۵.۴ – iOS ۱۵.۴- را آغاز کرد و کاربران برنامه بتای این شرکت می‌توانند این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

ممنوعیت واردات مدل‌های پرتقاضای موبایل ادامه دارد

طبق اعلام انجمن واردکنندگان موبایل، ‌مصرف گوشی‌های شیائومی در دی‌ماه ۳۱۶ هزار دستگاه و وارداتش ۲۶۳ هزار دستگاه بوده که حاکی از اقبال مصرف‌کننده به این محصولات است، در حالی که همچنان ممنوعیت واردات برخی مدل‌های پرتقاضا و مقرون‌به‌صرفه این برند در دستور کار قرار دارد.

محمد مردانی مدیرعامل و محمدعلی فرقانی رئیس هیات مدیره شرکت گروه فن‌آوا شدند

طی برگزاری نشست هیات مدیره شرکت گروه فن‌آوا و تصمیم هیات مدیره، محمد مردانی به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات‌مدیره و محمدعلی فرقانی به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت گروه فن‌آوا منصوب شدند.

رئیس سازمان ثبت احوال خبر داد: راه اندازی مجدد خط تولید کارت ملی هوشمند

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال، با بیان اینکه خط تولید کارت هوشمند ملی مجددا راه‌اندازی شده از صدور بیش از ۲۵۰ هزار قطعه کارت هوشمند ملی با استفاده از تکنولوژی داخلی خبر داد.

آغاز دسترسی ۲۵۰ روستا به اینترنت پرسرعت ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، در آیین رونمایی از دسترسی ۱۰۰۰ روستا به شبکۀ ملی اطلاعات، از ایرانسل برای توسعه ارتباطات روستایی تقدیر کرد.

هدایای ویژۀ ایرانسل برای روز مادر و روز پدر اعلام شد

ایرانسل، هدایای ویژۀ خود به مناسبت «روز مادر» و «روز پدر» را اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ اینترنت هدیه و بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی است.

اسکای‌روم و مدیریت ترافیک برای پایداری سیستم‌ها در دوران کرونا

پلتفرم اسکای‌روم برای مدیریت ترافیک و پایداری سیستم‌ها، پهنای باند مصرفی و کیفیت اینترنت مورد استفاده کاربران را با ویدئو یا تصویری که دریافت می‌کنند، به صورت هوشمند و نیمه‌هوشمند تطبیق می‌دهد.

مطالب پر بازدید آرشیو