جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو اخبار برگزیده

امضای بیش از ۱۵۰ نماینده برای برگشت طرح فضای مجازی به صحن علنی

نماینده مردم اردبیل در مجلس از امضای بیش از ۱۵۰ نماینده برای برگشت طرح فضای مجازی از کمیسیون مشترک به صحن علنی خبر داد و گفت: این طرح باید مورد بررسی کارشناسی بیشتر قرار گیرد و به طور قطع در حال حاضر اولویت مجلس، معیشت مردم است نه چنین طرح هایی.

۱۴ روز تا اجرای صدور مجوز‌های الکترونیکی کسب و کار

همه دستگاه‌های مرجع صدور مجوز‌های کسب و کار باید از ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ همه فرایند‌های اعطای مجوز به متقاضیان را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام دهند.

مخالفت زارع‌پور با افزایش حق‌السهم دولت از درآمد اپراتورها

وزیر ارتباطات در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت از افزایش حق‌السهم دولت از درآمد اپراتورهای همراه انتقاد کرد و آن را منطبق بر چارچوب‌های حقوقی ندانست. طبق گفته عیسی زارع‌پور این تصمیم برای وزارت ارتباطات مشکلات جدی ایجاد خواهد کرد.

تقی پور: کاهش سرعت اینستاگرام هیچ ارتباطی به طرح صیانت ندارد

رئیس کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی با بیان اینکه فضای تخریبی ایجاد شده، صرفا برای امروز نیست و بسیاری از حرف های ما تاکنون تقطیع، تحریف و تخریب شده است، گفت: ربط دادن کاهش سرعت اینستاگرام به طرح شبیه به شوخی است.

ساختمان‌های عمومی و تجاری تهران تا ۵ ماه آینده مجهز به سیستم پایش اعلام حریق هوشمند می‌شوند

ساختمان‌های عمومی و تجاری تهران تا تیرماه ۱۴۰۱ از سوی مبین‌نت به عنوان اپراتور پایش هوشمند اعلام حریق ساختمان مجهز به سیستم پایش اعلام حریق خواهند شد.

رئیس سابق ساترا مشاور وزیر ارتباطات در تنظیم‌گری فضای مجازی شد

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید محمدصادق امامیان به سمت مشاور وزیر در امور تنظیم‌گری فضای مجازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.

هفت روش برای افزایش شارژ گوشی

با وجود اینکه باتری گوشی‌ها در سال‌های گذشته بهبود یافته، اما همچنان معضل تمام شدن شارژ گوشی، برای کاربران آزاردهنده است، البته راه‌هایی وجود دارد که می‌توان عمر باتری گوشی را به واسطه آنها، افزایش داد.

استارلینک ۲۵۰ هزار مشتری دارد

براساس توییت مدیرعامل SpaceX بیش از ۲۵۰ هزار پایانه کاربری استارلینک به سرویس ماهواره‌های اینترنتی استارلینک اضافه شده‌اند.

جزئیات تسهیلات حمایتی وزارت ارتباطات اعلام شد

سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرده که قصد دارد حمایت‌های متنوعی را از کسب و کارهای آنلاین داشته باشد و جزییات ان را منتشر ساخته است. این سازمان تاکید کرده ۵۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از طرح‌های ملی در نظر گرفته و در این بخش به دو موضوع محصولات فضاپایه و تولیدات سخت افزاری بیشتر از سایر رسته‌ها اهمیت می‌دهد.

پنج عادت اشتباه که گوشی هوشمندتان را خراب می‌کند

اگر گوشی هوشمندتان آنقدر که فکر می‌کنید، دوام نمی‌آورد، باید کارهای اشتباهی که احتمالا انجام می‌دهید را اصلاح کنید.

مطالب پر بازدید آرشیو