پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

آرشیو اخبار برگزیده

ارایه اینترنت ثابت رایگان به گردشگران نوروزی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌ریزی برای دسترسی روستاها به اینترنت پرسرعت گفت: در سال جدید برای ۶۲ روستا ارتقا تکنولوژی سایت‌های مخابراتی در نظر گرفته شده است.

نسخه نوروزی نشان با ۲ قابلیت رادیو نشان و کنکاش منتشر شد

نقشه و مسیریاب نشان نسخه جدید خود را با دو قابلیت «رادیو نشان» و «کنکاش» برای سفرهای نوروزی عرضه کرد. نسخه ۱۰ نشان، امکان گوش دادن موسیقی به وسیله رادیو را فراهم کرده و قابلیت کنکاش، مکان‌های اطراف مثل رستوران‌ها یا محل‌های گردشگری را به کاربران نمایش می‌دهد.

لزوم پایداری ارتباطی در روزهای پایان سال و تعطیلات عیدنوروز

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و سرپرست جدید اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: پایداری ارتباطی در روزهای پایانی سال و تعطیلات عید نوروز بسیار اهمیت دارد و نظارت بر آخرین وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی در استان‌ها، امری ضروری است.

ارتباط شهروندان شهرستان های استان تهران برقرار شد

ارتباط تلفنی شهروندان تعدادی از شهرستان های استان تهران که بر اثر آتش سوزی حوضچه مخابراتی قطع شده بود، برقرار شد.

امکان انتخاب گرداننده به لایو اینستاگرام اضافه شد

پس از مدت‌ها انتظار، اینستاگرام بالاخره امکان انتخاب گرداننده را برای ایجادکنندگان بخش لایو یا همان پخش زنده خود فراهم کرد.

نمایشگاه امروز نوید بخش آغاز حرکت نهضت راه اندازی فیبرنوری در کشور بود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از نمایشگاه «شبکه ملی اطلاعات و توسعه پایدار زیرساخت‌ها با محوریت FTTx» گفت: نمایشگاه امروز نوید بخش حرکت چرخ نهضت راه اندازی فیبرنوری در کشور است و خوشبختانه فعالان و تولیدکنندگان این صنعت خود را آماده کرده اند تا به سرعت بتوانیم ۲۰ میلیون فیبر نوری را به منازل و کسب و کارها برسانیم.

مبین‌نت: ۶۰ درصد رشد سود عملیاتی داشته‌ایم

جلسه ارائه گزارش سالانه هیئت مدیره به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ با حضور رییس، اعضای هیات مدیره و مدیران همراه اول برگزار شد. در این جلسه رشد سود عملیاتی این شرکت ۶۰ درصد اعلام شد.

بیانیه شورای داوران چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران

سال ١۴٠٠ را در شرایطی به پایان می‌بریم که از نبردی طولانی با کرونا خسته‌ایم و اکنون پس از سال‌ها جنگیدن با تحریم‌های خارجی و فشارهای داخلی، این مسیر پرچالش به ایستگاه دشوار طرح موسوم به صیانت از کاربران فضای مجازی رسیده است.

حساب کاربری وزیر ارتباطات در اینستاگرام مسدود شد

سخنگوی وزارت ارتباطات گفت: از ظهر امروز حساب کاربری عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در شبکه اجتماعی اینستاگرام از دسترس خارج شده است.

مطالب پر بازدید آرشیو