جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرشیو مطالب پیشنهادی

تداوم تخلفات مالک اینستاگرام برای فیس‌بوک کسب سود مهم‌تر از مقابله با نفرت‌پراکنی است

افشاگر تخلفات شرکت فیس‌بوک روز گذشته این شبکه اجتماعی را به بی‌توجهی به تداوم فزاینده نفرت‌پراکنی متهم کرد و گفت: کسب سود برای آن از هر چیزی مهم‌تر است.

اکسل برای چه کارهایی مناسب نیست؟

اکسل با وجود امکانات گسترده برای محاسبه و تحلیل داده‌ها، معمولا برای کار با پایگاه داده‌ها یا مسائل پیچیده مناسب نیست و شاید نتواند تمام نیازهایتان را برطرف کند.

اضافه شدن زبان فارسی به سایت ایران تلنت پس از ۱۸ سال

ایران‌تلنت اولین و بزرگترین سایت استخدام و کاریابی در ایران که تا کنون تنها به زبان انگلیسی به کاربران خود ارائه سرویس می‌کرد، اکنون زبان فارسی را نیز به سایت خود اضافه کرده و به صورت دوزبانه سرویس های خود را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

آیا توانایی ویروس کرونا در انتقال از راه هوا درحال افزایش است؟

دو مطالعه جدید یکی از علل احتمالی مسری‌تربودن گونه‌های جدید ویروس کرونا را تأیید و بر اهمیت استفاده از ماسک تأکید می‌کنند.

اپل همچنان به دنبال عرضه نسل سوم ایرپاد در سال ۲۰۲۱ است

اگرچه نسل سوم ایرپاد در مراسم ۲۳ شهریور اپل در کنار آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ معرفی نشد، اما گزارشی جدید می‌گوید این دستگاه همچنان در دست ساخت است و مطابق برنامه تا پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

نخستین قرص آنتی ویروس؛ قرصی که خطر مرگ و بستری شدن بر اثر کرونا را نصف می‌کند

دو شرکت داروسازی قرصی ابداع کرده‌اند که ریسک بستری شدن در بیمارستان و مرگ در نتیجه ابتلا به کووید۱۹ را نصف می‌کند.

به بهانه آغاز هفته جهانی فضا؛ کرونا زمینیان را فضایی‌تر کرد

امسال دومین سالی است که به دلیل پاندمی کرونا، برنامه‌های هفته جهانی فضا به صورت مجازی برگزار می‌شود و این ویروس نه تنها رویدادهای علمی بلکه بیشتر شئون زندگی زمینیان را متحول کرده است و شاید دیگر زمان آن رسیده است که زندگی بر روی زمین را با کاربردهای بیشتر فناوری‌های فضایی‌ در زمین تجربه کنیم.

ارائه بیش‌از ۶ هزار خدمت صادراتی به ورود شرکت‌های دانش بنیان به بازارهای جهانی‌

یک هزار و ۹۷۹ شرکت از خدمات کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری استفاده کردند و بازار جهانی خود را توسعه دادند

مدیرعامل مبین نت: بدون تغییر تعرفه موبایل، اینترنت خانگی توسعه نمی‌یابد

مدیرعامل مبین‌نت باور دارد که با وجود اقدامات انجام شده برای معرفی ۵G-FWA در حوزه اینترنت سازمانی، برای پیاده‌سازی آن در حوزه اینترنت خانگی راه زیادی وجود دارد.

قابلیت‌های جدید به کلاب هاوس اضافه می‌شود

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس امکان ضبط و پاسخگویی مستقیم (ریپلای) مکالمات و دانلود کلیپهای ۳۰ ثانیه ای برای به اشتراک گذاری در این پلتفرم یا سایتهای دیگر را عرضه می کند.

مطالب پر بازدید آرشیو