یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
رگولاتوري
عميديان

رئيس رگولاتوري در مراسم اتمام همکدسازي بار ديگر اعلام کرد:

هر دقيقه مکالمه تلفني دورن استاني 30 و بين استاني 33 ريال شد

رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، گفت: با اجراي هم کدسازي تلفن ثابت در سراسر کشور، مشترکان تلفن ثابت براي ارتباط بين شهرهاي داخل استان، ديگر نيازي به پيش شماره نخواهند داشت و تماس آنها 30 ريال براي هر دقيقه محاسبه مي شود. همچنين تعرفه تماس بين استاني به 330 ريال براي هر دقيقه رسيده و ديگر بر اساس بعد مسافت محاسبه نمي شود.

ادامه مطلب

اينترنت

سازمان نصر تهران، تاکيد کرد:

لزوم بازنگري در پروانه‎ي شرکت‎هاي PAP

رئيس سازمان نصر تهران و اعضاي کميسيون اينترنت و انتقال داده با معاون بررسي هاي فني و صدور پروانه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ديدار کردند.

ادامه مطلب

اينترنت

در ارزيابي رگولاتوري از ارائه دهندگان ADSL، آسياتک اول و مخابرات آخر شد

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي از ارزيابي اپراتورهاي دارنده پروانه ارائه خدمات اينترنت پرسرعت (ADSL) و معرفي ارائه‌کنندگان برتر سرويس‎هاي ارتباطي و فناوري اطلاعات در سه ماهه تير، مرداد و شهريور خبر داد.

ادامه مطلب

اينترنت

رضایت 60 درصدی ایرانیان از اینترنت ؟!

شهرام شریف: معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات روز گذشته از رضایت 60 درصد کاربران اینترنت از کیفیت و سرعت اینترنت در ایران خبر داده است. هر چند دقیقا مشخص نیست رگولاتوری این آمار رضایتمندی از اینترنت را بر چه اساسی و با چه معیاری به دست آورده اما نگاهی کلی به وضعیت سرویس‌دهی اینترنت در ایران نشان‌دهنده ضعف و اشکالات عمده‌ای هم در بخش زیرساخت و هم در بخش دسترسی است.

ادامه مطلب

وايمکس

تعداد مشترکان وایمکس کشور از یک میلیون گذشت

به گفته مدیر کل دفتر نظارت بر سرویسهای فناوری اطلاعات رگولاتوری، تعداد مشترکان وایمکس در کشور به یک میلیون و دویست هزار مشترک رسیده و این رقم رو به افزایش است.

ادامه مطلب

سازمان تنظيم مقررات

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري تغييرکرد

رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در حکمي غلامرضا داداش‌زاده را به عنوان معاون نظارت و اعمال مقررات اين سازمان و در حکم ديگري حسن رضواني را به عنوان مشاور منصوب کرد.

ادامه مطلب

عباسي

با رویکرد توسعه دسترسی ثابت باند پهن

پروانه‌ شرکت‌های اینترنتی تجمیع می‌شود

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه رگولاتوری از ساماندهی و تجمیع پروانه‌های PSTN، PAP، ISDP و ISP خبر داد.

ادامه مطلب

رضواني

توضيحات رگولاتوري درباره افزايش نرخ مکالمات ايرانسل

معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: افزايش نرخ مکالمات و پيامک سيم کارتهاي اعتباري ايرانسل از اول مردادماه و مطابق چارچوب مصوبات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي صورت گرفته است.

ادامه مطلب

سيم کارت

بدون دریافت مجوز

فروش سیم‌کارت خارجی ممنوع است

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: فروش سیم‌کارت اپراتورهای خارجی در کشور بدون داشتن مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ممنوع است.

ادامه مطلب

زارعيان

واکنش مخابرات نسبت به تخلفش در فروش پهناي باند

سخنگوي شرکت مخابرات ايران در واکنش به اعلام خبر تخلف مخابرات در فروش پهناي باند در 10 استان و دستور توقف واگذاري اينترنت در اين استانها از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: نظر رگولاتوري را در اين زمينه بررسي مي کنيم و با تامين پهناي باند مورد نياز، واگذاري اينترنت را ادامه مي دهيم.

ادامه مطلب