یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
رگولاتوري
رگولاتوري

هشدار براي رگولاتوري

سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اين روزها ساماندهي و صدور پروانه شرکت‌هاي اينترنتي (FCP) را در دستور کار خود قرار داده است. پروانه‌هايي که طي 10 سال گذشته با عنوان PAP بيشترين چالش را براي توسعه بازار اينترنت کشور در مواجهه با شرکت مخابرات ايران و سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي داشتند.

ادامه مطلب

تلفن

سخنگوی سازمان تنظیم مقررات:

نرخ مکالمات تلفن ثابت گران نشد/ شرط وزیر برای مخابرات

سخنگوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در مورد اعلام نرخ های جدید تلفن ثابت تاکید کرد: هیچگونه مصوبه جدیدی برای نرخ مکالمات در کمیسیون تنظیم مقررات تصویب نشده است.

ادامه مطلب

رگولاتوري

اطلاعیه رگولاتوری برای متقاضیان پروانه FCP

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اطلاعیه ای اعلام کرد: شرکتهایی که بر اساس مصوبه شماره ۲ جلسه ۲۰۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، برای استفاده از امتیازات ادغام پروانه ها، اقدام به انتقال یا تجمیع پروانه ها می کنند، باید در فرایند ادغام یا تجمیع به شرایط ذکر شده در مصوبه توجه کنند

ادامه مطلب

عميديان

رییس رگولاتوری خطاب به مدیران کل ICT

با اطلاعات دقیق شفاف‌سازی کنید

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواستار تقویت جایگاه حاکمیتی ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانها و تعامل مناسب با دستگاه‌های نظارتی و استانداریها شد و گفت: با ارایه اطلاعات دقیق و تعامل مناسب با دستگاه های نظارتی استان شفاف سازی کنید.

ادامه مطلب

رگولاتوري

پاسخ رگولاتوری به ادعای شرکت مخابرات ایران

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به اظهارنظر شرکت مخابرات ایران مبنی بر ارائه برنامه توسعه مخابرات به دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات واکنش نشان داد.

ادامه مطلب

عظيم فرد

مدیرکل صدور پروانه سرویس‌های رادیوئی رگولاتوری:

پروانه عمومی و ضوابط فنی بهره‎‌برداری از بی‌سیم‌های دستی کم‌توان تصویب شد

مدیرکل صدور پروانه سرویسهای رادیوئی رگولاتوری از تصویب "پروانه عمومی و ضوابط فنی بهره‌برداری از تکه باند فرکانسی ۴۳۳/۵- ۴۳۳/۰۵ مگاهرتز توسط بی‌سیم‌های دستی کم‌توان در سرویس متحرک خشکی (LPD۴۳۳)" خبر داد.

ادامه مطلب

پورخصاليان

پروانه جدید اپراتورهای اینترنت از ایجاد انحصار و گرانی تا شکست

رگولاتوری وحلقه هایی که در زنجیره ارزش پروانه FCP مفقود مانده اند

ادامه مطلب

سيم کارت

هشدار رگولاتوری به مشترکان موبایل؛

سیم‌کارت‌های احراز هویت‌نشده بهمن‌ماه قطع می‌شوند

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات ارتباطات خاطرنشان کرد: لازم است تا بهمن ماه تمام مشترکان کدهای ملی خود را به اطلاع اپراتور برسانند چراکه در غیر این صورت سیم‌کارت‌های آن‌ها قطع خواهد شد.

ادامه مطلب

ناصرعلي سعادت

تعامل رگولاتوري با سازمان نصر؛

اعمال پيشنهادات سازمان نصر در پيش نويس "اصول حاکم بر پروانه ارتباطات ثابت"

سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با پيشنهادات کارشناسي سازمان نظام صنفي رايانه اي در خصوص "اصول حاکم بر پروانه ارتباطات ثابت (FCP)" موافقت کرد.

ادامه مطلب

عميديان

رئیس رگولاتوری تاکید کرد:

صدور پروانه‌های ارتباطات ثابت تا پایان سال جاری

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، گفت: اگر صدور مجوزهای ارتباطات ثابت با ناپختگی همراه شود، هم به اپراتورها و هم به مردم صدمه وارد می‌شود، به همین دلیل سعی برآن داریم تا با بررسی بیشتر و با تامل این کار را به سرانجام برسانیم.

ادامه مطلب