شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
رگولاتوري
وايمکس

رهام داتک برای ارایه سرویس وایمکس مهلت گرفت

طبق اعلام پیشین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، قراربود سرویس وایمکس رهام داتک از امروز قطع شود اما این شرکت با تعهدی 10 روزه به رگولاتوری در راستای پرداخت حق امتیاز پروانه، توانست وایمکس‌اش را سر پا نگاه دارد.

ادامه مطلب

وايمکس

معاون نظارت رگولاتوري اعلام کرد

فعاليت غير مجاز يک شرکت خدمات دهنده وايمکس

معاون نظارت رگولاتوري گفت: با توجه به پايان آخرين مهلت تعيين شده براي شرکت رهام داتک، فعاليت اين شرکت در زمينه سرويس وايمکس غيرمجاز است و از ابتداي آذرماه سرويس اين شرکت ظرف ده روز متوقف مي‌شود.

ادامه مطلب

تلفن

وزارت ارتباطات به سازمان بورس اعلام کرد

درآمد6.5 تریلیون ریالی مخابرات از محل ممنوعه

رگولاتوری در نامه رسمی به سازمان بورس اعلام کرد مخابرات از محل اجرای مصوبات افزایش تعرفه شورای رقابت 6.5 تریلیون ریال وجه اضافی از مشترکان دریافت کرده که باید بازگرداند، اما مدیرعامل مخابرات می‌گوید افزایش تعرفه قانونی بود.

ادامه مطلب

ارسال پيامک

کميسيون تنظيم مقررات با تاييد نظر رگولاتوري اعلام کرد

سهم دولت از درآمد پيامک 28 درصد

کميسيون تنظيم مقررات حکم داد که نظر رگولاتوري در مورد سهم 28 درصدي دولت از درآمد پيامک همراه اول صحيح است و تاکيد کرد که در اين باره تفسير کميسيون ملاک عمل خواهد بود.

ادامه مطلب

رگولاتوري

با پیگیری رگولاتوری

اختلال در ارایه اینترنت برطرف می‌شود

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: بررسی‌های رگولاتوری در بخش مانیتورینگ آنلاین سرویس‌های فناوری اطلاعات نشان می‌دهد در چند روز اخیر، در ارائه سرویس اینترنت به مشترکین، به ویژه مشترکین اینترنت پرسرعت (ADSL) شرکت مخابرات ایران در استان‌های تهران، اصفهان، گلستان، کردستان و مازندران اختلال وجود داشته است.

ادامه مطلب

انتصاب

دومین سری از انتصابات وزیر جدید ارتباطات

عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات و بررای معاون حقوقی شد

طی احکامی جداگانه از سوی وزیر ارتباطات علی اصغر عمیدیان به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مرتضی براری به عنوان معاون حقوقی ، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شدند.

ادامه مطلب

رگولاتوري

اعضای کمیته راهبری مدیریت استراتژیک رگولاتوری منصوب شدند

کمیته راهبری و تیم اجرایی مدیریت استراتژیک سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به ریاست دکتر قنبری تشکیل شد.

ادامه مطلب

حکيم جوادي

ارائه خدمات ديتاسنتر نيازمند اخذ مجوز

صدور پروانه فعاليت براي اپراتورهاي امنيت اطلاعات

رئيس سازمان فناوري اطلاعات ايران به عنوان رگولاتور حوزه IT در گام نخست ايجاد اين بخش، از صدور پروانه فعاليت براي اپراتورهاي مديريت امنيت اطلاعات و ارائه دهندگان خدمات ديتاسنتر خبر داد.

ادامه مطلب

دکترفرقاني

47 پیشنهاد ثبت شده رگولاتوری در اجلاس‌های بین‌المللی

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده است: رگولاتوری طی یک سال گذشته 47 پیشنهاد ثبت شده در اجلاس‌های منطقه‌ای و بین‌المللی داشته است.

ادامه مطلب

شوراي عالي

رقابت در صدور پروانه اپراتوری به نفع چه کسانی است

شورای عالی فضای مجازی با اعلام اقدام به صدور دومین پروانه برای شبکه IPTV پس از خدمات سلامت ، قدرت رقابتی خود را با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بعنوان رگولاتور قانونی کشور به نمایش می گذارد و وظایف قانونی یک سازمان حاکمیتی بین بخشی را به چالش می کشد.

ادامه مطلب