جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رگولاتوري
رگولاتوري

از سوي رگولاتوري منتشر شد

کتاب مقررات و ضوابط فني سرويسهاي راديوئي

مجموعه‌اي از قوانين، آئين نامه‌ها، مقررات، ضوابط فني، فرآيندهاي اداري، فرمها و جداول مرتبط با ارتباطات راديوئي در قالب کتاب مقررات و ضوابط فني سرويسهاي راديوئي با هدف اطلاع‌رساني به متقاضيان و بهره‌برداران حوزه طيف فرکانس و استفاده بهينه از آن، از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي منتشر شد.

ادامه مطلب

غلامرضا داداش زاده

مديرکل نظارت بر سرويس‌هاي ارتباطي رگولاتوري :

ارسال‌کنندگان پيامک‌هاي تبليغاتي موظف به اخذ تاييديه از وزارت ارشاد شدند

مديرکل نظارت رگولاتوري گفت: شرکت‌هايي که تاکنون پيامک تبليغاتي مي فرستادند از وزارت ارشاد مجوز داشتند، اما براي اطمينان از سلامت محتوا، رگولاتوري بار ديگر اين شرکت‌ها را موظف به اخذ تاييديه از وزارت ارشاد کرده است.

ادامه مطلب

پيامک

معاون رگولاتوری :

تاخیر در پرداخت‌ سهم دولت از درآمد پیامک مشمول جریمه دیرکرد است

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره به اختلاف نظر رگولاتوری و همراه اول در میزان درصد سهم دولت از درآمدهای همراه اول گفت: عدم پرداخت به موقع حق‌السهم دولت و پرداختی‌‌ها مشمول پرداخت خسارت دیرکرد است.

ادامه مطلب

داداش زاده

لزوم تاييد قراردادهاي اپراتورهاي تلفن همراه با مشترک توسط رگولاتوري

مدير کل نظارت بر سرويس‌هاي ارتباطي سازمان تنظيم مقررات ارتباطات درباره اين که خط تلفن همراه مشترکاني که بيش از 30 هزار تومان بدهي داشته باشند، قطع مي شود، گفت: با توجه به اينکه سيم‌کارت‌هاي دائمي تلفن همراه داراي وديعه هستند، اپراتورهاي تلفن همراه حق ندارند مبناي قطع خطوط مشترکان را مبلغ 30 هزار تومان قرار دهند.

ادامه مطلب

پوررنگ نيا

عوارض شرکت های VOIP توسط رگولاتوری تصویت شده است

عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیر ساخت با بیان اینکه بیشترین دغدغه شرکت های VOIP عوارض آنها است، اعلام کرد: این عوارض را شرکت زیر ساخت تعیین نکرده، بلکه توسط رگولاتوری تصویب شده است.

ادامه مطلب

سبوحي

رگولاتوری خطاب به اپراتورها:

ارسال پیامک تبلیغاتی بدون موافقت مشترک از بیستم بهمن ماه ممنوع است

معاون سازمان تنظیم مقررات گفت: از بیستم بهمن‌ماه، هیچ اپراتوری نباید بدون اخذ موافقت قبلی مشترک، پیامک تبلیغاتی ارسال کند.

ادامه مطلب

سبوحي

معاون سازمان تنظيم مقررات:

تدوين چارچوب قيمت‌گذاري خدمات با شوراي رقابت است نه خود قيمت

معاون رگولاتوري گفت: معاونت حقوقي رياست جمهوري، سازمان بازرسي و مرکز پژوهش‌هاي مجلس بر اين موضوع که شوراي رقابت بايد دستورالعمل تنظيم قيمت را ارائه کند نه خود قيمت را، اتفاق نظر دارند

ادامه مطلب

رضواني

شماره مرکز تماس همراه اول تفییر کرد

به گفته معاون رگولاتوری، استفاده از شماره جدید مرکز تماس همراه اول طی هفته گذشته به رگولاتوری اعلام شده است.

ادامه مطلب

داداش زاده

دریافت نکردن پیامک‌های ناخواسته با ارسال یک کد مشخص

مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بیان کرد: سامانه‌هایی طراحی شده که به صورت سامانه‌های گویا و کال‌سنتر هستند و مشترکان می‌توانند به راحتی به آن مراجعه کرده و با ارسال یک کد مشخص مانع ارسال پیامک‌های ناخواسته شوند.

ادامه مطلب

رضواني

در بخشنامه‌ای از سوی رگولاتوری اعلام شد

الزام تمامی اپراتورها به انعقاد قرارداد سطح سرویس (SLA)

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از الزام تمامی اپراتورها به انعقاد قرارداد ارائه خدمات به یکدیگر و به کاربران در چارچوب موافقتنامه‌های سطح خدمات (SLA) خبر داد.

ادامه مطلب