جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رگولاتوري
اصغريان

مدیرکل نظارت بر سرویس‌های فناوری اطلاعات سازمان:

شکایتی از مشترکان وایمکس به رگولاتوری ارایه نشده است

به گفته مدیرکل نظارت بر سرویس‌های فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در هفته‌های اخیر شکایتی در خصوص سرویس وایمکس ارایه شده توسط اپراتورها نداشته‌ایم.

ادامه مطلب

وايمکس

مدیر استاندارد و تایید نمونه رگولاتوری:

تجهیزات اپراتورهای وایمکس تایید شده است

مدیر استاندارد و تایید نمونه اداره تدوین استاندارد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه تجهیزات اپراتورهای بزرگ وایمکس همچون مبین نت و ایرانسل از ابتدا تایید نمونه را اخذ کرده اند، اعلام کرد: تجهیزات جدید این اپراتور دایما مورد تست قرار می گیرد.

ادامه مطلب

 پورنگ نيا

عضو هیات مدیره زیرساخت:

با واقعی شدن نرخ مکالمات از قاچاق جلوگیری می‌شود

به گفته عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با کاهش نرخ مکالمات دو صفر قیمت مکالمات بین الملل را عادلانه و واقعی کرده‌ایم.

ادامه مطلب

رگولاتوري

از سوی رگولاتوری؛

ضوابط استفاده از OID برای اجرا ابلاغ شد

ضوابط تخصیص و استفاده از شناسه شی (OID) پس از تصویب در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، برای اجرا ابلاغ شد.

ادامه مطلب

كرم پور

رییس سازمان رگولاتوری:

خرداد 92 سایر اپراتورها می‌توانند نسل سوم ارایه کنند

به گفته رییس سازمان رگولاتوری شمارش معکوس دوره حفاظت از بازار اپراتور سوم از خرداد ماه امسال آغاز شده و سایر اپراتورها می‌توانند از خرداد سال 92 با گرفتن مجوز از سازمان تنظیم مقررات اقدام به ارایه سرویس‌های نسل سوم کنند.

ادامه مطلب

رگولاتوري

توضیح یک خبر

مدیریت محترم پایگاه اطلاع رسانی وایمکس نیوز، احتراما به اطلاع می رساند آن پایگاه روز سه شنبه مورخ 90.8.10 خبری به نقل از مهندس لطف الله سبوحی، معاون بررسی های فنی و صدور پروانه این سازمان با عنوان "تعرفه گذاری نرخ های مخابراتی به عهده شورای رقابت است" را منتشر کرده است.

ادامه مطلب

داتک

مدیرعامل شرکت داتک:

رگولاتوری تعرفه ای جامع برای سرویس وایمکس ارایه کند

مدیرعامل شرکت داتک گفت: بهتر است سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعرفه‌ای جامع برای استفاده از سرویس وایمکس تنظیم و ارایه کند.

ادامه مطلب

سبوحي

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:

تعرفه‌گذاری نرخ‌های مخابراتی به عهده شورای رقابت است

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برنامه ای برای بررسی تعرفه های پیشنهادی تلفن ثابت که از سوی مخابرات پیش از این به این سازمان ارایه شده بود ندارد.

ادامه مطلب

مخابرات

ضوابط دکل آنتن‌های وایمکس تدوین می‌شود

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تدوین ضوابط دکل آنتن های تلفن همراه و اینترنت پرسرعت وایمکس برای استفاده تمامی اپراتورهای ارتباطی خبر داد.

ادامه مطلب

پژويان

رييس شوراي رقابت:

آقايان از رييس‌جمهور هم اطاعت نمي‌کنند

شوراي رقابت مردادماه سال 88 براساس قانون اجراي سياست‌هاي کلي اصل 44 قانون اساسي تشکيل و آغاز به کار آن با بزرگ ترين رويداد اقتصادي کشور و واگذاري‌ شرکت‌هاي دولتي به بخش خصوصي همزمان شد. شورايي که به اعتقاد بسياري از کارشناسان بايد خيلي زودتر تشکيل و با هدايت آن خصوصي سازي در کشور اجرا مي‌شد. در هر حال اين شورا تشکيل و امروز با چالش‌هاي بزرگي همچون موازي‌کاري، تمکين نکردن سازمان‌ها و شرکت‌هاي خصوصي و دولتي به مصوبات آن و بسياري مشکلات ديگر روبرو است. بر همين اساس گفت و گويي 20 دقيقه‌اي با جمشيد پژويان، رييس شوراي رقابت انجام داديم که مي‌خوانيد.

ادامه مطلب