یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
رگولاتوري
رگولاتوري

رگولاتوری رتبه برتر کشوری را کسب کرد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در سیزدهمین جشنواره شهیدرجائی رتبه برتر کشوری را در میان سازمانهای وابسته به دستگاههای اجرائی کشور کسب کرد.

ادامه مطلب

فلاح جوشقاني

بررسي وضعيت فروش و کم فروشي سرويس‌ها

سرپرست رگولاتوري از تشکيل کميته ويژه براي تدوين چارچوب نظام‌مند حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان خدمات حوزه ICT به دستور وزير ارتباطات خبر داد.

ادامه مطلب

علي اصغر عميديان

نظارت دقیق رگولاتوری بر اجرای ترابردپذیری شماره موبایل

معاون وزیر ارتباطات درباره ابهام کارشکنی در خروج مشترکان موبایل از اپراتور، گفت: این صحبت‌ها درست نیست، اپراتور مقصد تصور می‌کند اپراتور مبدا برای خروج مشترک مانع‌تراشی کرده اما بررسی لاگ کاربر خلاف آن را نشان می‌دهد.

ادامه مطلب

فلاح جوشقاني

ارزیابی عملکرد اپراتورهای سیار براساس شکایات مشترکان

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی عملکرد اپراتورهای تلفن همراه براساس وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه 195 خبر داد.

ادامه مطلب

شکايت

6 هزار و 500 شکایت از اپراتورهای اینترنتی ثبت شد

سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از ثبت6 هزار و 500 شکایت از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت از سوی مشترکان خبر داد و جدول اپراتورهای دارای بیشترین و کمترین میزان شکایات را منتشر کرد.

ادامه مطلب

رگولاتوري

معاون سازمان تنظيم مقررات اعلام کرد

نظارت رگولاتوري بر شرکت مخابرات

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي درباره لزوم راه‌اندازي سامانه‌اي براي ثبت‌نام الکترونيکي تلفن ثابت شرکت مخابرات ايران در راستاي کاهش مراجعات با پيگيري رگولاتوري توضيح داد.

ادامه مطلب

عباسي شاهکوه

معاون رگولاتوري اعلام کرد:‌

تلاش رگولاتوري براي رفع چالش‌هاي دارندگان پروانه Servco

معاون سازمان تنظيم مقررات، استفاده از ظرفيت مقررات موجود، اصلاح يا وضع برخي مقررات جديد به ويژه در زمينه عمده‌فروشي ظرفيت در شبکه ارتباطات ثابت براي افزايش رقابت، تنوع خدمات و افزايش حق انتخاب مشترکان را، از راهکارهاي پيش روي حل مشکلات دارندگان پروانه Servco عنوان کرد.

ادامه مطلب

ترابرد پذيري

رگولاتوری اعلام کرد؛

مهاجرت 80 هزار مشترک موبایل در طرح ترابردپذیری

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از جابجایی 80 هزار سیم کارت در شبکه اپراتورهای تلفن همراه در راستای اجرای طرح ترابردپذیری و افزایش 63درصدی ضریب موفقیت این فرآیند، خبر داد.

ادامه مطلب

جوشقاني

هزينه خدمات محتوايي به صورت مجزا در قبوض درج مي شود

رگولاتوري اپراتورهاي تلفن همراه را موظف کرد تا 15 اسفند ماه با ايجاد يک پنل متمرکز فعال سازي و غيرفعال سازي خدمات مبتني بر محتوا را براي کاربران فعال کنند.

ادامه مطلب

حسين فلاح جوشقاني

معاون سازمان تنظيم مقررات خبرداد:

فرصت دارندگان يک ميليون و 300 هزار سيم‌کارت يک‌طرفه تا پايان بهمن

معاون رگولاتوري درباره آخرين وضعيت ساماندهي سيم‌کارت‌هاي بي‌هويت اعلام کرد نزديک به يک ميليون و 800 هزار سيم‌کارت قطع دو طرفه و يک ميليون و 300 هزار سيم‌کارت قطع يک‌طرفه شد و يک طرفه‌ها در صورت مراجعه نکردن تا پايان بهمن قطع کامل مي‌شود.

ادامه مطلب