یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
رگولاتوري
رگولاتوري

ساختار سازمانی جدید رگولاتوری تصویب شد

معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تصویب ساختار سازمانی جدید رگولاتوری در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری خبر داد.

ادامه مطلب

باندپهن

مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات زیر ساخت اعلام کرد

تعرفه پهنای باند را رگولاتوری تعیین می‌کند

طی هفته‌های اخیر بحث‌های مختلفی درباره تامین پهنای باند اینترنت و قیمت خرید و فروش آن مطرح شده است که روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخته است.

ادامه مطلب

سبوحي

درخواست رگولاتوری از شورای عالی فضای مجازی

چندی پیش دبیر شورای عالی فضای مجازی اینگونه اعلام کرده بود که در زمان صدور مجوزهای اپراتور سوم ارتباطی برخی بی دقتی‌ها صورت گرفته و اکنون رایتل موظف به فرهنگسازی‌های لازم در این زمینه است. حال مسوولان رگولاتوری خواهان آن شده‌اند که این شورا سیاستهای کلی خود در زمینه مباحث فرهنگی را مشخص کند.

ادامه مطلب

دکترفرقاني

برنامه سال 92 رگولاتوری تدوین شد

برنامه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در سال 92 با چشم‌انداز دستیابی به بازار رقابتی و متوازن برای ارائه خدمات نوین، فراگیر و با قیمت منصفانه در حوزه ICT، دسترسی همه مردم به ارتباطات و فناوری اطلاعات با کیفیت و قیمت مناسب و استفاده حداکثری و بهینه از فضای فرکانسی امن و سالم تدوین شد.

ادامه مطلب

دکترفرقاني

معاون وزير ارتباطات

مذاکره رگولاتوري با ايرانسل بر سر الزام و زمان عرضه سهام در بورس

معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: رگولاتوري در مورد الزام و زمان واگذاري سهام ايرانسل در بورس با اين اپراتور در حال مذاکره است.

ادامه مطلب

صدوقي

مديرعامل همراه اول اعلام کرد:

درخواست تخصيص 20 ميليون شماره جديد به همراه اول

مديرعامل همراه اول گفت: همراه اول براي تخصيص 20 ميليون شماره جديد، درخواست دو دامنه 10 ميليون شماره‌اي به رگولاتوري ارائه کرده است.

ادامه مطلب

شوراي رقابت و رگولاتوري

اختلاف شورای رقابت و سازمان تنظیم مقررات به اوج رسید

پژویان: خودمان رگولاتور ارتباطات تشکیل می دهیم

ورود مستقیم نهادهای ناظر و بالادستی به موضوع اختلاف شورای رقابت و سازمان تنظیم مقررات هم نتوانسته به این دعوای ادامه دار پایان دهد. دکتر پژویان گفته بود رای شورای عالی اجرای سیاست های اصل 44 به نفع شورای رقابت بوده و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هم معتقد است دیوان عدالت اداری به نفع رگولاتوری رای داده است.بار دیگر با رییس شورای رقابت، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، دو نماینده مجلس و رییس هیات مدیره مخابرات درباره مرجع تنظیم بازار و قیمت گذاری در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت و گو کرده ایم.

ادامه مطلب

حسن رضواني

معاون رگولاتوري در گفت‌وگو مطرح کرد

لزوم حذف پيش ثبت‌نام رايتل/ نبايد در فروش سيم‌کارت محدوديت باشد

معاون رگولاتوري گفت: هنوز از عرضه سيم‌کارت‌هاي اعتباري رايتل خبري نيست و اين اپراتور بايد کم کم مانند دو اپراتور ديگر مرحله پيش ثبت نام سيم‌کارت را حذف کند و محدوديتي در تعداد واگذاري نداشته باشد

ادامه مطلب

رگولاتوري

درايران ،

زنان ومردان بهره يکساني از فناوري اطلاعات دارند

مدير سازمان هاي تخصصي بين المللي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي(رگولاتوري) گفت: ‌در کشور ما تفاوتي بين زنان و مردان در بهره مندي از فناوري اطلاعات و ارتباطات وجود ندارد.

ادامه مطلب

کرم پور

معاون وزیر ارتباطات:

میزان اشعه در کشور کمتر از یک‌دهم استاندارد است

معاون وزیر ارتباطات گفت: میزان اشعه در کشور زیر یک دهم استاندارد است که این کار با تأیید نمونه‌های محصولات مختلف حاصل شده است.

ادامه مطلب