سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اپراتورها

راه‌اندازی شبکه ۵G همراه اول در جزیره کیش همزمان با کیتکس ۲۰۲۲

هشتمین سایت ۵G همراه اول به عنوان سریع‌ترین شبکه اینترنتی کشور، در جزیره کیش به بهره‌برداری رسید و از امروز قابل استفاده توسط کیشوندان است.

عرضه شماره‌های رند همراه اول به مناسبت عید فطر

دور جدید عرضه شماره‌های رند همراه اول به‌مناسبت عید سعید فطر آغاز شد و به مدت ۱۰ روز بر روی سامانه برگزاری مزایده آنلاین قرار گرفت.

هدیۀ ویژۀ ایرانسل برای عید سعید فطر اعلام شد

ایرانسل، هدیۀ ویژۀ خود به مناسبت عید سعید فطر را اعلام کرد. این هدیه، یک بستۀ ترکیبی دیتا و مکالمۀ ایرانسلی است.

بسته مکالمه و اینترنت ویژه همراه اول به مناسبت عید فطر

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت «عید سعید فطر» برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان بسته ترکیبی با تخفیف ویژه در نظر گرفت.

آخرین آمار سهم بازار اپراتورهای همراه اعلام شد

بر اساس داده‌های آخرین گزارش منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در زمستان ۱۴۰۰، ایرانسل تنها اپراتوری است که سهم بازارش افزایش داشته است.

زارع‌پور: هرگونه افزایش تعرفه ارتباطی منوط به تضمین اپراتورها برای ارتقای کیفیت خدمات است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر افزایش تعرفه اینترنت، اپراتورها را ملزم به توسعه شبکه ارتباطی کشور و استفاده از فناوری‌های جدید نکند، با آن مخالفیم.

آغاز تغییر در بسته‌های اینترنت اپراتورهای موبایل

بررسی‌های دیجیاتو نشان می‌دهد دو اپراتور همراه اول و ایرانسل تغییرهایی در نحوه ارائه بسته‌های اینترنت خود داشته‌اند. برای مثال بعضی از بسته‌های حجیم اکنون تنها از طریق اپلیکیشن این شرکت‌ها قابل خرید هستند و روی وب‌سایت قرار ندارند. در بعضی موارد نیز امکان خریداری بسته‌ها از طریق وبسایت فروشگاه همراه اول و ایرانسل یا شماره‌گیری کد USSD وجود ندارد.

اختلال اینترنت در شبکه همراه اول

سخنگوی وزارت ارتباطات از بروز اختلال در شبکه اینترنت اپراتور همراه اول خبر داد و گفت: شبکه زیرساخت در حالت مناسب است.

مکالمه نامحدود با ۵ مشترک در طرح رمضان همراه اول

همراه اول در ماه مبارک رمضان امسال، فرصت مکالمه نامحدود با ۵ شماره همراه اولی و برنده شدن در قرعه‌کشی ۳۰ جایزه ۱۰ میلیون تومانی را برای مشترکان خود فراهم کرد.

هدایای ایرانسل برای ماه مبارک رمضان اعلام شد

ایرانسل هدایای خود برای ماه مبارک رمضان ۱۴۴۳ هجری قمری را اعلام کرد. این هدایا، شامل بستۀ مکالمۀ ۴+۴۰ و بستۀ مکالمۀ سحرگاهی است.

مطالب پر بازدید آرشیو