چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اپراتورها

افزایش ۲ درصدی حق‌السهم دولت از اپراتورها منتفی شد

بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۱ نشان می‌دهد افزایش ۲ درصدی حق‌السهم دولت از اپراتورها که منجر به گرانی خدمات ارتباطی به ویژه اینترنت می‌شد، منتفی شده است. به نظر می‌رسد مخالفت وزیر ارتباطات و شورای نگهبان، موجب عقب‌نشینی کمیسیون تلفیق در این باره شده است.

درخواست نمایندگان برای بررسی با اولویت طرحی برای حل مشکل اپراتورهای مخابرات

رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی از درخواست تعدادی از نمایندگان برای بررسی با اولویت طرحی خبر داد که هدف آن جلوگیری از افزایش ۱۰ درصدی حق السهم و حق الامتیاز دولت برای شرکت‌های مخابراتی بدون دسترسی نهایی است.

مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل نوروز امسال «هرروز» عیدی می گیرند

شاتل موبایل به مشترکین سیم کارت های خود به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱، هر روز عیدی می دهد.

مبین‌نت: ۶۰ درصد رشد سود عملیاتی داشته‌ایم

جلسه ارائه گزارش سالانه هیئت مدیره به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ با حضور رییس، اعضای هیات مدیره و مدیران همراه اول برگزار شد. در این جلسه رشد سود عملیاتی این شرکت ۶۰ درصد اعلام شد.

افزایش حق السهم دولت از درآمد اپراتورها قطعی شد

درجریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱، نمایندگان مجلس با چند بند مهم این لایحه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات موافقت کردند. از جمله آنکه به توسعه شبکه ملی اطلاعات ۵ هزار میلیارد ریال تخصیص یابد.

هدیۀ ویژۀ ایرانسل برای عید مبعث اعلام شد

ایرانسل، هدیۀ ویژۀ خود به مناسبت عید سعید مبعث را اعلام کرد. این هدیه، یک بستۀ ترکیبی دیتا و مکالمۀ ایرانسلی است.

بسته‌های ویژه همراه اول به مناسبت عید مبعث

بسته‌های ویژه اینترنت و مکالمه همراه اول به مناسبت فرارسیدن عید مبعث، برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان معرفی شد.

حمایت مجلس از اپراتورهای ثابت و فعالان خرد اینترنتی

رییس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس درباره کارورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی گفت که این مصوبه مجلس در راستای کمک به اپراتورهای ثابت و کسب و کارهای خرد اینترنتی و ارتباطی صورت گرفت.

مشتریان آسیاتک می‌توانند از طریق شماره ۹۰۰۰۱۵۴۴ به صورت رایگان با آسیاتک در تماس باشند

محمد بابایی، معاون کسب‌وکار آسیاتک، می‌گوید: تلفن ثابت آسیاتک (آسیاتل) از خدمات جدید آسیاتک است و مشتریان این شرکت می‌توانند از طریق شماره ۹۰۰۰۱۵۴۴ به صورت رایگان با آسیاتک در تماس باشند.

مالیات اپراتورهای خدمات مخابراتی دو درصد افزایش یافت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش حق الامتیاز و حق السهم دولت از کارورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی به میزان دو درصد موافقت کردند.

مطالب پر بازدید آرشیو