سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اپراتورها

مخالفت زارع‌پور با افزایش حق‌السهم دولت از درآمد اپراتورها

وزیر ارتباطات در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت از افزایش حق‌السهم دولت از درآمد اپراتورهای همراه انتقاد کرد و آن را منطبق بر چارچوب‌های حقوقی ندانست. طبق گفته عیسی زارع‌پور این تصمیم برای وزارت ارتباطات مشکلات جدی ایجاد خواهد کرد.

ساختمان‌های عمومی و تجاری تهران تا ۵ ماه آینده مجهز به سیستم پایش اعلام حریق هوشمند می‌شوند

ساختمان‌های عمومی و تجاری تهران تا تیرماه ۱۴۰۱ از سوی مبین‌نت به عنوان اپراتور پایش هوشمند اعلام حریق ساختمان مجهز به سیستم پایش اعلام حریق خواهند شد.

تعیین پیشواز خاص برای مخاطب خاص امکان‌پذیر شد

در جدیدترین نسخۀ اپلیکیشن «پیشواز» ایرانسل، امکان انتخاب آهنگ پیشواز اختصاصی برای هر مخاطب، فراهم شده است.

راه اندازی سامانه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان مخابرات

سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران به بهره برداری رسید.

رئیس رگولاتوری: اصلاح پروانه ایرانیان‌نت برای توسعه فیبر نوری در کشور

پروانه‌ی ایرانیان‌‌نت، به‌عنوان مجری اپراتور چهارم یا فیبر نوری قرار است توسط رگولاتوری مورد اصلاح قرار بگیرد تا از زیرساخت‌های این اپراتور هم برای پروژه‌ی توسعه‌ی فیبر نوری در کشور استفاده شود.

محمد مردانی مدیرعامل و محمدعلی فرقانی رئیس هیات مدیره شرکت گروه فن‌آوا شدند

طی برگزاری نشست هیات مدیره شرکت گروه فن‌آوا و تصمیم هیات مدیره، محمد مردانی به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات‌مدیره و محمدعلی فرقانی به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت گروه فن‌آوا منصوب شدند.

کاهش سرعت اینترنت را قبول نداریم/ نسبت به عملکرد اپراتورها انتقاد داریم

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، خاطر نشان کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نسبت به عملکرد اپراتورها انتقاد دارد و چند روز پیش به دلایلی برخی از این اپراتورها را جریمه و اشکالات آنها را منتشر کرد. پس باید بگویم ما نیز نسبت به برخی کم کاری‌های موجود انتقاد و تلاش داریم که آنها را حل کنیم.

هدایای ویژۀ ایرانسل برای روز مادر و روز پدر اعلام شد

ایرانسل، هدایای ویژۀ خود به مناسبت «روز مادر» و «روز پدر» را اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ اینترنت هدیه و بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی است.

همراه اول از پایان‌نامه‌های برتر حوزه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات تقدیر می‌کند

مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول با همکاری انجمن کامپیوتر ایران، رویداد «جایزه پایان‌نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات» را برگزار می‌کند.

اتصال مستقیم شرکت‌ها به IXP‌ شرکت زیرساخت با شکایت آسیاتک روبه‌رو شد

مصوبه رگولاتوری در مورد اتصال مستقیم شرکت‌های مختلف به مراکز تبادل داده (IXP) با اعتراض اپراتورهای ارتباطی روبه‌رو شده و شکایت شرکت‌ آسیاتک به دیوان عدالت اداری را در پی داشته است. این در حالی است که گفته‌ می‌شود شرکت ارتباطات زیرساخت نیز مخالف این مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است.

مطالب پر بازدید آرشیو