سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اپراتورها

ارائه کد دستوری مختص محدودسازی تماس‌های بین‌الملل

با شماره‌گیری یک کددستوری، مشترکان همراه اول که علاقه‌مند به محدودسازی تماس‌های خروجی بین‌الملل برای جلوگیری از کلاهبرداری هستند می‌توانند سرویس محدودیت مکالمه بین‌الملل خود را فعال کنند.

اپراتورهایی که شبکه زیرساختی ندارند مشمول افزایش ۱۰ درصدی حق‌السهم دولت نمی‌شوند

دبیر کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح دوفوریتی در مجلس برای شفاف شدن تبصره ۶ بودجه سال ۱۴۰۰ درباره اخذ ۱۰ درصد پرداخت حق السهم بیشتر توسط شرکت‌های مخابراتی به دولت خبر داد.

اپراتورها برای ارتباطات مطلوب تلاش کنند

مشاور وزیر ارتباطات در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اپراتورها برای ایجاد ارتباطات مطلوب و ارتقا کیفیت شبکه برای مردم در روستا و شهرهای استان کرمانشاه تلاش کنند.

ورود همراه اول به حوزه هوشمندسازی صنعت لجستیک

همراه اول و شرکت فن‌آوران لجستیک فاخر ایرانیان در راستای طراحی و توسعه راهکارهای هوشمندسازی صنعت لجستیک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

وزیر ارتباطات: ایرانسل می‌تواند اولین اپراتور خدمات دیجیتال ایران باشد

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، بعدازظهر روز سه‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰، از ساختمان مرکزی ایرانسل بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات ایرانسل در توسعۀ زیرساخت‌های شبکۀ ملی اطلاعات، راهکارهای هوشمند ایرانسل مبتنی بر فناوری‌های نوین، اقدامات ایرانسل در حوزۀ توانمندسازی کسب‌وکارهای دیجیتال، ارائۀ خدمات دیجیتال و نیز اقدامات ایرانسل در حوزۀ تحقیق و توسعه، نوآوری و بومی‌سازی قرار گرفت. در این مراسم، همچنین هشتمین سایت ۵G ایرانسل، مدرسۀ ایرانسل در روستای توحیدآباد خاش، سایت ارتباطی روستایی (USO) ایرانسل در استان مازندران افتتاح و کلنگ‌زنی مرکز سوئیچینگ دادۀ ایرانسل در غرب کشور، به صورت آنلاین انجام شد.

کاهش چشمگیر تعرفه اینترنت رایتل

بدون نیاز به خرید بسته، از اینترنت پرسرعت لذت ببرید.

پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان سیستان و بلوچستان

با وجود وقوع زلزله ۵.۱ ریشتری در حوالی مسجد حضرت ابوالفضل در استان سیستان و بلوچستان، ترافیک شبکه در مناطق زلزله‌زده، روان و بدون اختلال است.

مدیرعامل همراه اول: دوران خام فروشی اپراتورها به سر رسیده است

فاز جدید توسعه شبکه همراه اول با عنوان «هشت پلاس&#۱۸۷; امروز با حضور مدیران مخابراتی کشور رونمایی شد.

پایداری شبکه رایتل در مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان

با وجود وقوع دو زمین لرزه در استان هرمزگان، ترافیک شبکه رایتل در این مناطق بدون اختلال است.

همراه اول عضو اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور شد

همراه اول عضو مستقل اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور شد.

مطالب پر بازدید آرشیو