یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهر هوشمند

آذري جهرمي در سمپوزيوم مخابرات: 95 درصد دستگاه هاي کشور آمادگي ورود به تحول ديجيتال را ندارند

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با بيان اينکه تحول ديجيتال و انقلاب صنعتي چهارم زودتر از آن چيزي که فکر مي کنيم رخ مي دهد، گفت: گزارش ها از وضعيت دستگاه ها و سازمان هاي کشور براي ورود به حوزه تحول ديجيتال حاکيست که 95 درصد آنها آمادگي لازم را ندارند.

وزير ارتباطات در همايش شهر هوشمند: شهر هوشمند شهروند هوشمند مي خواهد

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به اينکه اقتصاد هوشمند نبايد رانتي پيش برود، گفت: در شهر هوشمندبا شکل گرفتن مدل اقتصادي هوشمند بخش خصوصي کارها را به پيش مي برد.

توسط آذری جهرمی و پیروز حناچی صورت گرفت؛ امضای تفاهم نامه وزارت ارتباطات و شهرداری تهران برای توسعه همکاری

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و پیروز حناچی شهردار تهران در همایش «تهران هوشمند» برای توسعه همکاری ها تفاهم نامه امضا کردند.

برای حضور در رویداد تهران هوشمند؛ مدیران شهر هوشمند 4 کشور به تهران می آیند

مدیران حوزه شهر هوشمند از کشورهای روسیه، سوئیس، اسپانیا و هلند در رویداد «تهران هوشمند» حضور خواهند داشت.

برپايي رويداد استارتاپي در حوزه اينترنت اشيا

از سوي پارک علم و فناوري دانشگاه تهران استارتاپ ويکند اينترنت اشيا (IoT) برگزار مي‌شود.

بزرگترين چالش‌ شهرهاي هوشمند چيست؟

درحالي که موضوع شهرهاي هوشمند بيش از پيش بر سر زبان‌ها مي‌افتد و ابعاد مختلف آن مورد بررسي قرار مي‌گيرد، اين گزارش به مرور و معرفي مختصري بر مجموعه‌اي از چالش‌هاي شهرهاي هوشمند مي‌پردازد.

برنامه هاي هوشمندسازي شهر تهران اعلام شد

مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري تهران با اشاره يه برنامه هاي در دست اجرا و بررسي اين سازمان گفت:تا پايان امسال به صورت انلاين پرداخت عوارض نوسازي ، ارائه اطلاعات کيفيت هوا، شارژ بليط هاي الکترونيکي آنلاين و سامانه 137 انجام خواهد شد.

آذرماه امسال؛ نمايشگاه بين‌المللي «تهران هوشمند» برگزار مي شود

دومين همايش و نمايشگاه بين‌المللي «تهران هوشمند» در روزهاي نوزدهم و بيستم آذرماه ?? در مرکز همايش‌هاي برج ميلاد برگزار خواهد شد.

مزاياي هوشمندسازي شهرها چيست؟

اين گزارش به مرور مختصري بر مهم‌ترين آثار مثبتي که شهرهاي هوشمند بر کيفيت زندگي شهروندان و سطح کيفي دولت‌هاي مختلف مي گذارد، خواهد پرداخت.

آغاز بهره برداری از کیوسک‌های هوشمند در تهران

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از آغاز نصب کیوسک‌های هوشمند در پایتخت خبر داد و گفت: کیوسک‌های هوشمند به عنوان یکی از پروژه‌های برنامه «تهران هوشمند» برای ارائه انواع خدمات دیجیتال شهری از جمله استفاده از اینترنت وای فای رایگان و انجام تراکنش‌های مالی شهری برای نخستین بار مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

مطالب پر بازدید آرشیو