پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

نلفن ثابت

تلاش مخابرات برای غیرحضوری کردن تمام خدمات

صفحه مجازی مخابرات پستی را درمورد ارائه غیرحضوری خدمات فروش و پس از فروش منتشر کرد.

مطالبات فعالان صنعت ارتباطات از رئیس جمهور منتخب

اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در نامه ای مطالبات فعالان ارتباطات از رئیس جمهور منتخب را عنوان کرد و خواستار استفاده واقعی دولت سیزدهم از ظرفیت و تجربیات نخبگان در اداره کشور شد.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران: فضای مخابرات کشور و زیست بوم دیجیتال کاملا جهشی است

محمودزاده با بیان اینکه فضای مخابرات کشور و زیست بوم دیجیتال به نحوی است که مصرف و استفاده مردم از تلفن ثابت و همراه و پهنای باند رو به افزایش است، اظهار داشت: به دنبال برنامه جهشی برای امسال هستیم و باید سهامداران ما امسال وضع مطلوب تری در مقایسه با سال گذشته پیدا کنند

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: مخابرات پولی برای توسعه ندارد

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات احتمالا برای اولین بار در طول دوران چند دهه‌ای خود، زیان‌ده شده است؛ آن هم ۱۷۶۰ میلیارد تومان.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران : رضایتمندی مشتریان خاکریز مخابرات برای توسعه خواهد بود

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات اولین تغییر را حل معضل خرابی و از بین بردن نارضایتی مشتریان دانست و گفت: این اقدام خاکریز شرکت مخابرات ایران برای توسعه خواهد بود.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران: درتلاش برای تحقق رضایت مندی مشتریان هستیم

دکتر محمودزاده با برشمردن روش های درآمدزایی و فرایند رسیدن به سود و زیان در کسب وکار شرکت مخابرات گفت: در تلاش هستیم تا با حداکثر توجه به منابع مالی شرکت، پاسخ به نیازهای جامعه را از طریق تعامل با تمام بازیگران عرصه ارتباطات کشور به بهترین نحو، ممکن سازیم.

جوابیه شرکت مخابرات به سازمان تنظیم مقررات

سخنگوی شرکت مخابرات ایران در پاسخ به خبر روز یکشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ) سازمان تنظیم مقررات مبنی بر «افزایش شکایت از شرکت مخابرات در سال ۹۹» جوابیه‌ای صادر کرد.

شرکت مخابرات ایران در روز جهانی کارگر تعطیل است

شرکت مخابرات ایران، روز شنبه، ۱۱ اردیبهشت، مصادف با اول ماه می، روز جهانی کارگر، تعطیل است.

معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری خبر داد؛ تصویب مصوبه تسهیل در شرایط اتصال به مراکز تبادل داده‌ها

علی‌محمد منتظری از تصویب تسهیل شرایط و کاهش تعرفه اتصال به مراکز تبادل داده (IXP)، در مصوبه ۴-۳۱۰ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات خبر داد.

حوزه ارتباطات در ۸ سالی که گذشت

توسعه ارتباطات در حدود هشت سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازهم به میزان زیادی پیشرفت کرد، به‌طوری که در برخی موارد از نقطه صفر عبور کردیم و توانستیم پیشرفت چشمگیری داشته باشیم.

مطالب پر بازدید آرشیو